Translate

Friday, September 01, 2006

Robotei care asculta si danseaza pe muzica de la radio, manevrati cu ajutorul telefonului mobil.

Un robot care se misca in timp ce "asculta" un post de radio difuzat pe Internet sau muzica redata de un dispozitiv amplasat in propriul cap a fost prezentat, joi, la Tokyo, de catre fabricantul nipon de roboti domestici ZMP, transmite AFP.
Noul robot, botezat "Miuro", integreaza un spatiu in care poate fi amplasat un iPod, patru boxe si un amplificator conceput plecand de la tehnologia Kenwood.
"Miuro" se deplaseaza, ilumineaza si danseaza in ritmul muzicii difuzate de iPod sau pe ritmul celei difuzate de un post de radio online sau stocate pe un calculator.
Noul robot, care are 35 de centimetri inaltime si 22 de centimetri latime si care cantareste cinci kilograme, poate fi folosit si pe post de paznic, avand inclusa si o camera de supraveghere. Robotul se poate conecta la Internet prin intermediul unui router sau al unui punct de acces local compatibil si poate fi manevrat din exterior cu ajutorul telefonului mobil. Robotul poate fi ghidat de proprietarul sau sa supravegheze un punct precis al apartamentului sau. Dispozitivul, o adevarata bijuterie tehnologica, va fi disponibil in magazine in Japonia in decembrie si va costa 108.800 de yeni (730 de euro). El va fi lansat pe pietele din strainatate in a doua jumatate a lui 2007, a anuntat compania, care a realizat deja mai multi roboti pentru divertisment. (D.M.)

Marketing mobil: cea mai personalizată formă de marketing

Iata un articol luat de pe comunicatii mobile al Roxanei Onea. Mi s-a parut interesant si l-am preluat si eu mai departe fara sa-mi bag degetele prin el.

Este periculos de intim, dar în aceeaşi măsură este şi foarte incitant. Marketingul mobil oferă un canal fără pereche pentru construirea unei relaţii personale, deşi campaniile slabe pot pune pe foc un brand în câteva secunde. Specialiştii în marketing mobil folosesc mesajele text SMS şi mesajele multimedia MMS - pentru a ajunge la consumatori prin intermediul unuia dintre cele mai personale dispozitive, şi anume telefonul mobil. Atu:
94% din mesajele text sunt cititeUnii specialişti nu foarte pricepuţi în marketing sunt atraşi de costurile scăzute de a trimite în doar câteva secunde mesaje spam către milioane de clienţi. Însă minţile raţionale folosesc campaniile targetate, ce încurajează consumatorii să iniţieze o relaţie, construind o legătură de încredere şi integrându-i într-o comunitate. Principala atracţie a marketingului mobil este că, spre deosebire de poştă şi email, oamenii tind să citească mesajele de pe telefoanele mobile: 94% din mesajele text sunt citite, de obicei, într-o oră de la primirea acestora, conform WIN, un furnizor de servicii mobile de mesagerie. Ratele de răspuns pentru campaniile de marketing mobil pot ajunge uşor la 25%, susţine Mobile Interactive Group. Chiar şi rezultatele mai obişnuite, între 7-10%, sunt cu mult peste ratele înregistrate prin poştă, ce adesea se apropie de 0%. Cheia succesului într-o campanie de marketing prin SMS este relevanţa, susţine ActiveMedia Technology, un agregator de conţinut mobil. În prezent, campaniile publicitare pe mobile sunt abia la început, de obicei determinând consumatorii să trimită un mesaj text către un cod scurt de cifre. În schimb, aceştia primesc informaţii despre produse, conţinut gratuit sau şansa de a câştiga premii. Când Peugeot a introdus modelul 1007 pe piaţa din Marea Britanie, reclamele TV indicau un cod scurt ce le permitea celor interesaţi să-şi rezerve un test drive la cel mai apropiat dealer. În Israel, Coca-Cola a trimis cupoane via MMS cu un cod de bare ce poate fi citit direct de pe telefonul mobil. Unele aplicaţii sunt mult mai subtile. O companie britanică de asigurări trimite consumatorilor un SMS cu 5 zile înaintea expirării poliţei, avertizându-i că se vor trezi fără acoperire. Rezultatul a fost reducerea cu 20% a ratei de migrare.
Unii da, alţii baTotuşi, marketingul mobil poate fi văzut ca având un caracter intruziv, se arată într-o analiză a Financial Times. Fraudele cu spam-urile email şi tonurile de telefon i-au făcut pe consumatori să se îndoiască de garantarea accesului la numerele lor mobile. “Brandurile sunt încă îndoite cu privire la experienţa lor mobilă, dar specialiştii vor trebui să facă faţă acestei probleme în viitor. Până acum, marketingul mobil nu a atras atenţia agenţiilor tradiţionale de publicitate. SMS-ul nu a oferit o oportunitate agenţiilor mari din cauza taxelor scăzute. Se pare că mai degrabă industria este împinsă înainte de un număr mare de agenţii de specialitate şi agregatori de SMS-uri. Rezultatul este, însă, confuz. Adesea, legăturile dintre rolul creator, agenţiile care gestionează campania, furnizorul platformei de mesagerie şi chiar operatorul mobil sunt estompate într-o manieră foarte confuză. “Aşteptăm momentul consolidării, dar faptul că acesta nu a venit încă, arată că banii sunt încă pe drum”, arată Mark Jones, director de vânzări la furnizorul britanic de servicii de mesagerie Mobile 365. Lipsa unor agenţii ATL de calibru a făcut ca marketingul mobil să fie ţinut deoparte de la o integrare mai profundă în mix-ul de marketing. Numeroase campanii mobile par a fi încercări care eşuează în furnizarea unor relaţii pe termen lung. Majoritatea brandurilor fac campanii mobile contextuale. Doar câteva le construiesc chiar din temelii, susţine Mobile Interactive Group. Pentru fiecare campanie inovativă pe care o dezvoltăm, avem peste 5 oferte de “texte de succes”. Acestea eşuează, însă, la scurt timp după ce realizează întregul potenţial al mobilităţii ca instrument de marketing.Un alt obstacol pentru branduri pare a fi dificultatea măsurării eficienţei campaniilor mobile. Un sondaj realizat în rândul a 50 de companii de top, comandat de compania de software Airwide Solutions, a arătat că 58% dintre respondenţi nu erau siguri de modalitatea de a implementa şi măsura o campanie SMS. Dar asta nu înseamnă să ţinem brandurile mari la distanţă de marketingul mobil sofisticat. În Marea Britanie, Coca-Cola a desfăşurat o campanie interactivă pentru Cupa Mondială de Fotbal în care consumatorii trimit poze via MMS pentru a câştiga bilete la meci şi alte premii. Utilizatorilor mobili le place conţinutul peer-to-peer, iar astfel de campanii le permit să fie parte integrantă a brandului.

Categoria: Comunicare @ Comunicaţii Autor : Roxana ONEA Data: 2006-07-26 00:00:00


Frica de relaţiile publice online ( de Roxana ONEA )
Publicitatea personalizată şi platformele interactive ( de Roxana ONEA )
Soluţii de publicitate IPTV ( de Roxana ONEA )

The Future's Here: Welcome to the Next Generation of Converging Technology

One Small Step for Mobiles, One Giant Leap for Your HealthA Glimpse of the Future of Mobile Telephony
A widescreen television as large as a wall, a mobile phone that receives live broadcasts in a moving vehicle and an apartment that will order fresh vegetables for its refrigerator - these are no longer half-imagined dreams of the future but impending realities.
Bigger and better visual displays, next-generation mobile communications and intelligent home networking are areas in which Korean companies have significant competitive edges.
"In the field of next-generation industrial developments, the competition is so intense that a single failure in terms of product development can change the position of who leads the business," said Professor Cho Dong-ho of the Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST).
¡ß Displays
Next-generation displays break down into plasma display panels (PDPs), liquid crystal displays (LCDs), and organic light-emitting diodes (OLEDs), which are used on televisions, personal computers and mobile phone handsets.
Samsung SDI recently developed the world's largest 102-inch PDP. Samsung is planning to unveil an even larger set at the international Consumer Electronics Show (CES), the world's largest exhibition of electronics, which will be held in Las Vegas from Jan. 6 to 9.
Samsung SDI executive Bae Hong-kyu said that, "Korea was able to take the top position in the PDP industry thanks to the rapid development of larger products. However, Japanese companies such as Matsushita, which recently developed a 65-inch PDP, are close behind. We always have to stay focused."
In the market for LCDs, which are mainly used as PC monitors, Samsung and LG Philips have assumed first and second place respectively. Nevertheless, Japanese firm Sharp is catching up rapidly with the development of a 65-inch LCD screen, which is eight inches larger than Samsung's biggest output.
OLEDs are gaining in popularity given the product's paper-thin compactness and high resolution. Samsung SDI, Japan's Pioneer, and Light Display in Taiwan are weighing in as contenders for the top three spots. Currently, OLEDs have limited use and are mostly restricted to small displays such as the ones found on mobile phones. Firms that find a way of successfully enlarging the products are expected to win out in this market.
¡ßNext-generation mobile communications
Next-generation mobile communications technology will enable the high-speed transfer of data while on the move. Samsung electronics, the Korean mobile-phone manufacturer that has become a household name around the world, ranks second now in terms of handset sales to Scandinavian firm Nokia. However, in the arena of technological breakthroughs, Samsung has stolen the lead.
Mobile phones have developed features such as text messaging, wireless Internet, camera phones, MP3 players, recreational software and multi-player games, PDA service, camcorder and health-measuring functions.
This year, broadcasting and video phone calling will be added to the list. The rate at which data can be transferred from a portable perspective has also grown, and the fully portable Internet service Wireless Broadband (Wibro) will soon be introduced to the market. The advent of Wibro will also give related businesses such as Telematics - a technology that lets users transfer information while driving - a significant boost.
¡ßIntelligent home network
With home networking, people will be able to turn off their television sets or gas ovens from halfway across town - as their telephone transforms into a long-distance remote control.
While the technology remains at an embryonic or nursery stage in many countries, in Korea, LG Electronics and Samsung Electronics have already introduced it to the market by installing home networking systems to 25,000 apartments in Seoul and Daegu.
"In ten years' time you will be able to monitor everything that is happening in your house, and services such as basic medical examinations and shopping will be available from the comfort of your own home," said Park Hyun of LG Electronics.

Pantech says mobile phones are camcorders


Pantech says mobile phones are camcorders: SK Teletech says print pictures with your cell phone.
PHL4000V, Pantech¡¯s camcorder phone.
Pantech & Curitel will introduce the camcorder-like PH-L4000V mobile phone this February. Powered with a 2.1 million pixel camera, flash and optical zoom, the product can record camcorder-quality pictures and video clips. The unique design has eared the company an iF Design Award, the biggest design award in Europe.
SK Teletech, meanwhile, will release the new IM-8100 that can be hooked up to printers through PictBridge. Users no longer have to download images to their PCs to develop photos if they have printers with a PictBridge logo on it. The product is also silver-nano-coated -- a favorite this year.

Nokia si hartile digitale

"Hartile digitale si sistemele de navigatie sunt servicii care trebuie integrate în mod firesc dispozitivelor mobile, însa acest sector nu s-a dezvoltat în ritmul rapid anticipat de piata", a declarat Anssi Vanjoki, manager al diviziei Nokia de produse multimedia.
Reuters transmite ca Nokia, cel mai mare producator mondial de telefoane mobile, incerca sa achizitioneze compania germane gate5, care furnizeaza software pentru sisteme mobile de navigatie . Nokia a aratat ca, dupa finalizarea tranzactiei, va oferi consumatorilor o gama variata de aplicatii disponibile pe terminalele mobile, care includ harti digitale si sisteme de navigatie. Nokia a colaborat anterior cu firmele olandeze TomTom si Route 66, dar si cu compania israeliana Telmap pentru a oferi servicii de cartografie digitala.

Crezi ca nu e posibil?


Randy Siegel in The New York Times a speculat ca homepage-ul Google ar putea arata cam asa in viitorul indepartat . Nu numai ca vei fi indexat digital in bazele lor de date birocratice dar o vei putea spiona pe prietena ta din copilarie cum face baie sau ii vei putea accesa pe cei care vor sa se benocleze in viata ta
Vrei sa afli daca angajatii tai o freaca la lucru? Vrei sa sti ce mai face fosta nevasta?
Le mai trebuie sa integreze informatia intr-o harta Lbs si gata ...

Si ca sa-ti dovedesc ca intr-adevar ai ramas in urma o sa te intreb. Oare de cand n-ai mai trimis is tu un e-mail lu Mamaia ta de la tzara care iti aducea oua proaspete si gaini motzate ?
Asa ca pune-ti centura de siguranta ! Vom incerca sa ne luam viteza catre viitor.

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...