Translate

Thursday, February 28, 2013

Copiii din ziua de azi...


Ce ti-e si cu copiii astia din ziua de azi....
Fac sex neprotejat dar isi cumpara huse si folii de protectie pentru telefoane....:)

Numarul de clienti Cosmote scade , profitul operational creste.



La finele lui 2012 Cosmote avea aproape 6,3 milioane de clienţi, în scădere cu 3,3% faţă de 2011.

 Cosmote Romania a înregistrat în ultimul trimestru din 2012 un profit operaţional (EBITDA) de 30,2 mil. euro, în creştere cu 0,3% faţă de anul precedent la o cifră de afaceri de 113,7 mil. euro, în scădere cu 9,9%

Venitul mediu lunar per utilizator pentru 2012 s-a mentinut la fel ca in 2011 adica la 5 euro/user

Wednesday, February 20, 2013

Rezultate Orange- creste nr de clienti, scad veniturile


Numărul de clienţi Orange a urcat uşor comparativ cu sfârşitul anului 2011, de la 10,262 milioane de utilizatori la 10,283 milioane la finele anului trecut. În trimestrul al treilea din 2012, Orange România avea 10,243 milioane de clienţi.

Veniturile Orange România au scăzut cu 2,6%, la 913 milioane de euro, rezultatul fiind afectat printre altele de impactul noilor tarife de interconectare.

 Venitul mediu anualizat pe utilizator (ARPU) s-a situat la 79 de euro în trimestrul al patrulea, cu o pondere a încasărilor din servicii de date în ARPU de 23,1%, în urcare atât faţă de 17,8% în perioada similară anului 2011, cât şi comparativ cu 20,6% în trimestrul al treilea din 2012.

Thursday, February 07, 2013

Rezultate Vodafone

La 31 decembrie 2012, operatorul Vodafone Romania avea un portofoliu de 8,122,067 clienti, în  scădere faţă de finalul lui 2011, dar în creştere cu 247,847 faţa de trimestrul anterior. La jumătatea anului trecut portofoliul Vodafone număra  7,798,411 de clienti.

ARPU mobil (Venitul Mediu pe Utilizator din serviciile mobile) a avut valoarea de 7,0 Euro, la 31 Decembrie 2012, în usoara scădere faţă de finalul lui 2011 când se situa la 7,3 euro.
Raportul postpaid/prepaid era 41% contra 59% 

Patrimoniul cultural Vrancea, promovat prin Google Maps şi QR


Asociaţia Potpourri – Focşani şi Direcţia Judeţeană pentru Cultură şi Patrimoniu Naţional Vrancea lansează un proiect inedit de promovare a culturii şi patrimoniului vrâncean în mediul on-line pe care il salutam.

Intitulat Cultura şi Patrimoniul Naţional Vrancea în mediul online "Google Maps - QR" proiectul este iniţiat de Asociaţia Potpourri – Focşani şi Direcţia Judeţeană pentru Cultură şi Patrimoniu Naţional Vrancea, este susţinut de Blogosfera Vrancea şi are ca scop promovarea în mediul online, prin Google maps şi coduri QR,  a informaţiilor despre cultura şi patrimoniul cultural vrâncean.

Prin acest proiect inedit, iniţiatorii doresc să amplaseze pe 250 de monumente din Vrancea tăbliţe cu diverse coduri, aşa încât, dacă ai un telefon mobil cu acces la internet poţi afla pe loc informaţiile despre monumentul respectiv. Aplicaţia va fi disponibilă şi pe Google şi, astfel, va înlocui cu succes ghidul.

Asteptam si alte initiative de acest gen si la nivelul intregii tarii.
Mai multe detalii la http://www.vrancea.djc.ro/in/

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...