Translate

Friday, March 01, 2013

Orange lanseaza concursul Ghiceste scorul. Un joc online interactiv pe mai multe canale de comunicare

Orange lanseaza un joc online ce include interactivitate pe mai multe platforme de comunicare: Facebook, sms, newsletters , portal mobil. S-ar putea sa fie primul joc cross platforme ce foloseste interactivitatea utilizatorilor pe mai multe canale de comunicare simultan. S-ar putea sa mai fi fost campanii ce includeau jocuri online si numere scurte de sms insa Orange are posibilitatea sa foloseasca acum mai multe tool-uri . 








Concursul Ghiceste scorul este un joc online interactiv bazat pe programul meciurilor din campionat disponibil  la   www.orange.ro/ghiceste-scorul si ulterior in Portalul Orange pe mobil, la m.orange.ro.

Concursul se desfasoara in perioada 1 martie -1 iunie 2013, este impartit in trei faze, iar cei care doresc sa participe se pot inscrie prin crearea unui 
cont online Orange, fie ca sunt clienti Orange sau nu.

Participantii au posibilitatea sa completeze scorurile meciurilor in pagina web dedicata concursului si sa obtina astfel puncte daca ghicesc echipa câstigatoare, diferenta de goluri, scorul final sau numarul total de goluri. Concurentii mai pot acumula puncte si daca raspund corect la un set de intrebari suplimentare din pagina concursului sau prin folosirea unor coduri promotionale ce vor fi distribuite prin campanii SMS, pe pagina Facebook a Orange România, prin newsletter-e sau prin alte canale de comunicare. In plus, clientii inscrisi in programul Suporter vor putea primi coduri promotionale daca trimit un SMS gratuit la numarul 213 in reteaua Orange. 

Pe lânga premiile oferite pe baza clasamentelor si a punctajelor obtinute, ce constau in smartphone-uri Sony Xperia™ U, o tableta Sony Xperia™ S si vouchere in valoare de 10 euro fiecare pentru cumparaturi in 
magazinul online Orange, toti cei inscrisi in concurs vor participa la o tragere la sorti cu premii, având posibilitatea sa câstige smartphone-uri Sony Xperia™ U. 

Programul Suporter este un produs de telefonie mobila original, creat special pentru suporterii fotbalului românesc. Acesta imbina beneficiile cartelei Orange PrePay sau ale abonamentelor cu bonusuri acordate ori de cate ori echipa favorita marcheaza un gol sau câstiga un meci, cu informaţii in timp real despre evoluţia acesteia si conţinut mobil pentru personalizarea telefonului. 

Utilizatorii se pot inscrie in programul Suporter printr-un mesaj gratuit cu numele echipei de fotbal la numarul 321. 

Thursday, February 28, 2013

Copiii din ziua de azi...


Ce ti-e si cu copiii astia din ziua de azi....
Fac sex neprotejat dar isi cumpara huse si folii de protectie pentru telefoane....:)

Numarul de clienti Cosmote scade , profitul operational creste.



La finele lui 2012 Cosmote avea aproape 6,3 milioane de clienţi, în scădere cu 3,3% faţă de 2011.

 Cosmote Romania a înregistrat în ultimul trimestru din 2012 un profit operaţional (EBITDA) de 30,2 mil. euro, în creştere cu 0,3% faţă de anul precedent la o cifră de afaceri de 113,7 mil. euro, în scădere cu 9,9%

Venitul mediu lunar per utilizator pentru 2012 s-a mentinut la fel ca in 2011 adica la 5 euro/user

Wednesday, February 20, 2013

Rezultate Orange- creste nr de clienti, scad veniturile


Numărul de clienţi Orange a urcat uşor comparativ cu sfârşitul anului 2011, de la 10,262 milioane de utilizatori la 10,283 milioane la finele anului trecut. În trimestrul al treilea din 2012, Orange România avea 10,243 milioane de clienţi.

Veniturile Orange România au scăzut cu 2,6%, la 913 milioane de euro, rezultatul fiind afectat printre altele de impactul noilor tarife de interconectare.

 Venitul mediu anualizat pe utilizator (ARPU) s-a situat la 79 de euro în trimestrul al patrulea, cu o pondere a încasărilor din servicii de date în ARPU de 23,1%, în urcare atât faţă de 17,8% în perioada similară anului 2011, cât şi comparativ cu 20,6% în trimestrul al treilea din 2012.

Thursday, February 07, 2013

Rezultate Vodafone

La 31 decembrie 2012, operatorul Vodafone Romania avea un portofoliu de 8,122,067 clienti, în  scădere faţă de finalul lui 2011, dar în creştere cu 247,847 faţa de trimestrul anterior. La jumătatea anului trecut portofoliul Vodafone număra  7,798,411 de clienti.

ARPU mobil (Venitul Mediu pe Utilizator din serviciile mobile) a avut valoarea de 7,0 Euro, la 31 Decembrie 2012, în usoara scădere faţă de finalul lui 2011 când se situa la 7,3 euro.
Raportul postpaid/prepaid era 41% contra 59% 

Patrimoniul cultural Vrancea, promovat prin Google Maps şi QR


Asociaţia Potpourri – Focşani şi Direcţia Judeţeană pentru Cultură şi Patrimoniu Naţional Vrancea lansează un proiect inedit de promovare a culturii şi patrimoniului vrâncean în mediul on-line pe care il salutam.

Intitulat Cultura şi Patrimoniul Naţional Vrancea în mediul online "Google Maps - QR" proiectul este iniţiat de Asociaţia Potpourri – Focşani şi Direcţia Judeţeană pentru Cultură şi Patrimoniu Naţional Vrancea, este susţinut de Blogosfera Vrancea şi are ca scop promovarea în mediul online, prin Google maps şi coduri QR,  a informaţiilor despre cultura şi patrimoniul cultural vrâncean.

Prin acest proiect inedit, iniţiatorii doresc să amplaseze pe 250 de monumente din Vrancea tăbliţe cu diverse coduri, aşa încât, dacă ai un telefon mobil cu acces la internet poţi afla pe loc informaţiile despre monumentul respectiv. Aplicaţia va fi disponibilă şi pe Google şi, astfel, va înlocui cu succes ghidul.

Asteptam si alte initiative de acest gen si la nivelul intregii tarii.
Mai multe detalii la http://www.vrancea.djc.ro/in/

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...