Translate

Friday, September 11, 2015

Orange schimba abonamentele si adopta o noua identitate vizuala.

Clienţii Orange vor avea la dispoziţie o noua gamă simplificată de abonamente de voce şi internet, acestea înlocuind abonamentele Cangur, Panteră şi Colibri, respectiv abonamentele de bază Orange Me, dedicate serviciilor de voce, şi Orange Net, pentru internet, care pot fi combinate în pachetele Orange Share şi Orange Family.

Se introduc abonamente individuale dedicate micilor întreprinzători Orange Pro. În plus, companiile mici şi mijlocii ce aleg abonamentele Orange Pro beneficiază de ofertele Orange Share şi Orange Family.

De asemenea Orange va oferi clienţilor serviciul apel 4G, prin tehnologia VoLTE, iar din 2 noiembrie apel Wi-Fi utilizând tehnologia VoWiFi.

La cumpararea oricărui smartphone 4G clienţii vor primi cadou o baterie externă Power Up, pe care o vor putea înlocui oricând cu o baterie plină la orice magazin Orange.

De asemenea Orange adopta o noua identitate vizuala ce reflectă promisiunea centrată pe experienţa clienților şi noul portofoliu simplificat de abonamente și servicii 

De sâmbătă, 12 septembrie, ora 20:30 în Piața Universităţii din București, se va deschide cortul care găzduiește evenimentul #Orange4U, unde vizitatorii sunt așteptați cu instalații interactive, aplicații, telefoane de ultima generație, jocuri şi cadouri surpriză. #Orange4U este deschis publicului zilnic până pe 20 septembrie.

Friday, August 14, 2015

Plati cu telefonul mobil. Suntem prinsi intr-o bucla atemporala? Ziua Cartitei pentru platile mobile?

Dupa ce incercase in anii 2000 sa lanseze platile pe telefonul mobil , prin 2008 se anunta iarasi cu mare pompa ca ING Bank, împreună cu MasterCard, au lansat serviciul de plată prin telefonul mobil, ING Mobile Payments, România fiind prima ţară în care banca va testa soluţia bazată pe sistemul MaestroPayPass. 

ING Romania lansa in 2008 prima fază a programului pilot ING Mobile Payments ei declarand ca “in câţiva ani plata cu telefonul mobil va deveni ceva obişnuit şi ne mândrim cu faptul că ING şi România au fost “vârf de lance” în această regiune. Programul pilot ( e ca versiunile beta din online) va dura şase luni si va folosi 125 de clienţi pentru acest serviciu, care va fi testat în cele şase luni de un total de 500 de persoane. Noul sistem este funcţional în locaţiile selectate ale partenerilor SensiBlu, Inmedio, Eurest, Hollywood Multiplex şi ProCinema, un total de 30-40 de locaţii în care va putea fi folosit .
Pentru a putea folosi acest tip de plată, este necesar un telefonul mobil compatibil cu o tehnologie specială, Near Filed Communication, acces la serviciile GPRS din Orange si Vodafone. Clienţii ING selectaţi pentru prima fază a programului pilot vor primi un telefon Nokia 6121 care are încorporată tehnologia NFC (Near Field Communication), tehnologie ce asigură atât securitatea plăţii electronice cât şi comunicarea wireless cu terminalele comercianţilor. Serviciul poate fi utlizat pentru sume de până la 80 lei. Asta in 2008 ! (nu mai reiau pe cele din 1999-2000)

Iata ca , la 7 ani diferenta ING uita periodic aceste lucruri ( ca na, memoria colectiva e scurta ) si anunta din nou ca lanseaza din 2016 platile cu telefonul mobil 

Inteleg ca vor folosi in premiera o alta tehnologie (plati direct din aplicatie mobila).  Ce sa mai spuna atunci Netopia  si ceilalti ( Uber,Clever Taxi) care au implementat astfel de portofele electronice si platile direct din aplicatide ceva ani buni...




Tuesday, August 11, 2015

Banc cu ardeleni si numerele de telefon...



 Se intalnesc doi ardeleni. Primul intreaba: 
 - Tu mai tii minte, ma, ce numar de telefon are Ion? 
- Iaca, nu prea mai stiu... 
- Da' zi macar aproximativ..

Thursday, August 06, 2015

Rezultate Telekom pentru T2 anul 2015

Rezultatele financiare raportate de Telekom Romania Communications pentru T2 2015 arata ca veniturile în T2 2015 au fost de 150,5 milioane de euro, cu 0,5% mai mari decât în T2 2014 si totusi per semestru veniturile Telekom din prima jumătate a anului 2015 au scazut la 299,2 milioane de euro, cu 2,3% mai mici decât în prima jumătate a anului 2014

Numărul de clienţi care utilizează serviciile integrate MagentaONE a depăşit 124.000, ceea ce a generat o creştere relevantă a veniturilor din mobil, de 170% în T2 2015 versus T2 2014.

Pentru serviciile TV, baza de clienţi a crescut cu 2,7% în T2 2015 la 1,42 milioane. Veniturile corespunzătoare pentru T2 2015 au crescut cu 5,8% comparativ cu T2 2014.


Numărul de abonaţi de broadband fix pe trimestru a ajuns la 1,207 de milioane. Numărul de abonamente raportat pentru serviciile fixe a fost de 4,637 milioane în T2 2015.

Baza clienţilor de telefonie mobila (incluzând Zapp) a rămas relativ stabilă la sfârşitul T2 2015, la aproximativ 5,9 milioane. Baza clienţilor postpaid a crescut cu 4,3% comparativ cu T2 2014, ajungând la 28% din totalul bazei de clienţi.

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...