Translate

Monday, December 19, 2016

Brandurile vor integra realitatea virtuală în serviciile de relații cu clienții

Un studiu Oracle arata ca brandurile vor integra realitatea virtuală în serviciile de relații cu clienții
Rezultatele studiului indică faptul că 78% dintre branduri vor să integreze VR-ul în cadrul serviciului de relații cu clienții până în anul 2020, în timp ce 4 din 5 companii (80%) vor utiliza asistenții virtuali în cadrul acestui proces.

60% dintre companiile participante la studiu au declarat că, în prezent, procesul de profilare a clientului nu include și date extrase din interacțiunile anterioare cu brandul sau din social media. 


Probabil firmele vor utiliza aceste date si le vor integra in programele de VR pentru a dezvolta asistenții virtuali și inteligența artificială cu scopul de satisfacere a nevoilor clienților si a interactiunii cat mai scazute cu personalul uman.

Introducing GPT-4o

Cu lansarea lui Chat GPT-4o  OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...