Translate

Monday, December 19, 2016

Brandurile vor integra realitatea virtuală în serviciile de relații cu clienții

Un studiu Oracle arata ca brandurile vor integra realitatea virtuală în serviciile de relații cu clienții
Rezultatele studiului indică faptul că 78% dintre branduri vor să integreze VR-ul în cadrul serviciului de relații cu clienții până în anul 2020, în timp ce 4 din 5 companii (80%) vor utiliza asistenții virtuali în cadrul acestui proces.

60% dintre companiile participante la studiu au declarat că, în prezent, procesul de profilare a clientului nu include și date extrase din interacțiunile anterioare cu brandul sau din social media. 


Probabil firmele vor utiliza aceste date si le vor integra in programele de VR pentru a dezvolta asistenții virtuali și inteligența artificială cu scopul de satisfacere a nevoilor clienților si a interactiunii cat mai scazute cu personalul uman.

Thursday, December 15, 2016

Coca Cola a pregatit un mesaj inregistrat direct in capacul sticlei.

Idei din ce in ce mai faine de la retailerii din FMCG.
Coca Cola a realizat un capac destept care te lasa sa inregistrezi un mesaj vocal pentru cei dragi.



In curand sper ca il vor conecta si la telefonul mobil si vei putea modifica de la distanta / conecta la mobil pentru a crea alte nazbatii si experiente haioase.
De ce nu o sticla desteapta care sa informeze providerul ca sucul din sticla s-a terminat si sa comande direct la usa.
Cei de la Pepsi Romania au folosit o aplicatie foarte desteapta de realitate augmentata numita Blippar pentru a-si promova produsul. Aplicatia recunoaste obiectele din jur si ti le cauta pe internet.




Introducing GPT-4o

Cu lansarea lui Chat GPT-4o  OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...