Translate

Monday, December 19, 2016

Brandurile vor integra realitatea virtuală în serviciile de relații cu clienții

Un studiu Oracle arata ca brandurile vor integra realitatea virtuală în serviciile de relații cu clienții
Rezultatele studiului indică faptul că 78% dintre branduri vor să integreze VR-ul în cadrul serviciului de relații cu clienții până în anul 2020, în timp ce 4 din 5 companii (80%) vor utiliza asistenții virtuali în cadrul acestui proces.

60% dintre companiile participante la studiu au declarat că, în prezent, procesul de profilare a clientului nu include și date extrase din interacțiunile anterioare cu brandul sau din social media. 


Probabil firmele vor utiliza aceste date si le vor integra in programele de VR pentru a dezvolta asistenții virtuali și inteligența artificială cu scopul de satisfacere a nevoilor clienților si a interactiunii cat mai scazute cu personalul uman.

Thursday, December 15, 2016

Coca Cola a pregatit un mesaj inregistrat direct in capacul sticlei.

Idei din ce in ce mai faine de la retailerii din FMCG.
Coca Cola a realizat un capac destept care te lasa sa inregistrezi un mesaj vocal pentru cei dragi.



In curand sper ca il vor conecta si la telefonul mobil si vei putea modifica de la distanta / conecta la mobil pentru a crea alte nazbatii si experiente haioase.
De ce nu o sticla desteapta care sa informeze providerul ca sucul din sticla s-a terminat si sa comande direct la usa.
Cei de la Pepsi Romania au folosit o aplicatie foarte desteapta de realitate augmentata numita Blippar pentru a-si promova produsul. Aplicatia recunoaste obiectele din jur si ti le cauta pe internet.




Tuesday, December 13, 2016

Uber pregateste o noua aplicatie plina de surprize.

Uber pregateste o noua experienta prin care sa integreze mai multe aplicatii de mobil in una singura.

Noua aplicație Uber va fi disponibilă în următoarele săptămâni tuturor utilizatorilor iOS și Android din întreaga lume. Noua aplicație Uber va învața din obiceiurile tale. Dacă ești un călător frecvent vei vedea “scurtături” care anticipează destinația ta. În curând vei putea să îți conectezi și calendarul la aplicația Uber. Atunci când faci asta, întâlnirile tale vor apărea automat ca “scurtături”, și vei economisi timpul de a deschide alte aplicații pentru a găsi adresa potrivită.

Noua experiență Uber este reimaginată în jurul unei simple întrebări – “Unde mergi?”. În fond și la urma urmei, folosești Uber ca să ajungi undeva – sau la cineva. 
Folosești Uber ca să te întâlnești cu prietenii atunci cand mergeți la un concert sau ieșiți în oraș. Asta înseamnă că destinația ta este o persoană. Ca să îți dai seama exact unde este acea persoană, trebuie ca de multe ori să schimbi un număr mare de mesaje. Uber va introduce în curând o nouă funcționalitate - oamenii sunt noile destinații, care îți va permite ca destinația ta să fie o persoană, și nu un loc. Tot ce trebuie să faci este să îți sincronizezi contactele cu aplicația Uber, să introduci numele persoanei respective în bara de căutare și pornești la drum imediat ce îți va trimite trimite locul în care se află.


Folosești Uber ca să ajungi la gară? Vei putea vedea mersul treburilor, autobuzelor și al metroului. Te îndrepți către un loc în care să iei masa în oraș? Vezi putea vedea recenziile altor utilizatori direct din aplicație. Explorezi un nou cartier? Vei putea folosi Foursquare pentru recomandări de locuri în care să mergi și lucruri pe care să le faci. În drum către prietenii tăi? Poți testa filstre exclusive Snapchat sau asculta melodiile tale preferate.




Află mai multe pe http://uber.com/whereto

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...