Translate

Friday, October 31, 2008

Rezultate Orange -multiplu de 10

Economia Romaniei va scadea accentuat anul viitor, tendinta pe care Orange spera sa o contracareze printr-o majorare a vanzarilor de date,
Orange Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala de telefonie mobila, a incheiat trimestrul al treilea cu 10,208 milioane clienti, in crestere cu 10% fata de perioada similara a anului precedent.
Desi economia Romaniei, conform tuturor prognozelor va scadea accentuat anul viitor, tendinta pe care Orange spera sa o contracareze se bazeaza pe majorarea vanzarilor de date.
Compania a inregistrat venituri de 349 de milioane de euro in T3, reprezentand o crestere de 7% pe baza comparativa fata de valoarea veniturilor din aceeasi perioada a anului 2007.
Venitul mediu anual pe utilizator (ARPU), inregistrat de Orange in T3, a fost de 122 de euro, in scadere cu 8% fata de perioada similara din 2007. Lunar revine un ARPU de aproximativ 10,17 Euro/luna
Ceea ce este ingrijorator totusi pentru toata piata telecom din Romania este faptul ca din al doilea trimestru al anului 2007, venitul mediu anual pe utilizator a scazut in fiecare trimestru cu cate trei euro, ceea ce inseamna ca utilizatorul si-a limitat cererea de servicii sau a migrat cu serviciile respective catre concurenta. Criza economica va accentua aceasta tendinta, piata din Romania fiind foarte senzitiva la pret.
Asteptam sa vedem efectele portarii dupa un an de zile si cine va investi mai mult in calitatea serviciilor, customer care , programe de loialitate si per ansamblu in multumirea si retinerea clientilor vechi.

De asemenea Orange are aproximativ 1.146.000 de clienti broadband, o majorare cu 127%
fata de trimestrul al treilea al anului trecut.

De asemenea ca si pura istorie, maine 1 noiembrie Orange implineste 10 ani ( 1998) de cand au lansat in premiera in Romania trei servicii cu valoare adaugata: Info Plus, Info Util si Repertoar. A fost pentru prima data in Romania cand un abonat al unei retele de telefonie mobila GSM a putut alfa informatii de ultima ora (stiri, informatii financiare, utile, adrese, numere de telefon, etc) prin intermediul telefonului mobil.

Ca sa putem sa ne dam seama cat de cat de evolutia acestei companii reamintesc ca in 10 februarie 1998, compania Orange a inregistrat spectaculoasa cifra de 100.000 clienti, de 10 ori mai mult decat estimarile initiale. Am putea spune ca Orange a crescut ca Fat Frumos , intr-un an cat altii in 10

Thursday, October 16, 2008

De ce e atat de important telefonul mobil pentru gigantii Google si Apple ?


In Saptamana Financiara apare un articol foarte interesant despre viitorul internetului mobil si al luptei incepute pe aceasta piata. Desi Google se lupta cu un gigant Apple in acest moment ( G-mobile- HTC cu Android avand forecast de 200.000 până la 400.000 de unităţi în 2008- spre deosebire de cele 10 milioane de dispozitive iPhone pe care le va comercializa Apple), sunt convins ca in final va invinge. Si Microsoft a fost un Goliat la inceput si iata ca micul David i-a dat cu prastia in cap. Dar pentru ce se lupta G-Phone-ul cu iPhone-ul?

Telefonul mobil are toate sansele să devină cea mai importantă invenţie din istoria omenirii. Acum în lume sunt 3,2 miliarde de utilizatori de telefoane mobile, iar numărul acestora va creste cu cel puţin un miliard în următorii ani. Astfel, telefoanele mobile sunt mai numeroase decât masinile (aproximativ 800 de milioane înregistrate în toată lumea) sau cărţile de credit (există aproximativ 1,4 miliarde în toată lumea). Telefonul mobil a inlocuit ceasul de la mana, portofelul, walkman-ul sau chiar bijuteriile afisate ostentativ pentru declararea statusului social... Mâine, cine stie ce va înlocui telefonul mobil

De ce e atat de diferit G-phone de iPhone? Puterea programului Android sta in faptul ca sistemul de operare este open source. Nu contestă producătorii de telefoane mobile, care sunt invitaţi să producă telefoane care să folosească noul sistem de operare. Le este asigurată dezvoltarea permanentă a sistemului, pe baza comunităţii open source întreţinute de Google si nu este un sistem inchis, controlat ca la Apple.

Care este miza?
Telefonul mobil va deveni mâine un centru informaţional, un instrument de navigaţie în lumea urbană, armă de temut a jurnalismului cetăţenesc, mijloc de verificare a identităţii unei persoane si probabil că acesta este doar începutul.

În încercarea de a se menţine cât mai aproape de consumator, companiile din întreaga lume vor folosi ecranul telefonului mobil asa cum astăzi folosesc ecranul computerului personal.

50 de miliarde de dolari va fi piaţa publicităţii pe mobile. În timp ce în 2008 Google câstigă sub un miliard de dolari din publicitate pe terminale mobile, viitorul ar putea fi cu mult mai frumos. Ca răspuns la o întrebare venită din partea editorilor alleyinsider.com, seful Google, Eric Schmidt, recunoaste că el visează la o piaţă de 50 de miliarde de dolari, din care Google să poată atrage aproape jumătate.

Potrivit eMarketer.com, în 2008, piaţa de advertising mobil va atinge aproximativ 1,7 miliarde de dolari, o sumă aproape dublă faţă de consumul de 878 de milioane de dolari atrasi în 2007. Până în 2012, este de asteptat ca piaţa să atingă 6,5 miliarde de dolari în SUA. Piaţa care va domina însă lumea întreagă este cea din Asia de Sud-Est, care ar putea atinge aproximativ 8 sau 9 miliarde de dolari în 2012Pe total, în 2012, publicitatea pe mobile la nivel mondial s-ar putea apropia de 20 de miliarde de dolari.

Tuesday, October 14, 2008

Comparatie iPhone vs Rock

Comparatie intre i-Phone si un bolovan. Profesionistii au facut o analiza comparativa intre aceste 2 produse. Au utitat sa adauge ca in acest moment iPhone-ul costa ceva banuti pe cand un bolovan poti obtine gratis din gradina.


Thursday, October 09, 2008

Sonerii Gratuite- Free Ringtones, Free Screensavers, Free Wallpapers, Advertised - Free Mobile Games, Aplicatii, Jocuri Free

Stiu ca n-o sa cada bine deloc unor distribuitori de jocuri, sonerii, wallpapere insa net-ul ofera din ce in ce mai mult alternative la oferta lor (produse free, bazate pe reclama). Trebuie sa inventeze noi modalitati de distributie, noi modele de business sa comunice interactiv , sa respecte nevoile utilizatorului final si sa joace alaturi de operatorii mobili, atragandu-i de partea lor... Cine poate citi printre randuri poate gandi, proiecta si dezvolta un portal de tip http://www.zedge.net/ dedicat utilizatorului de continut mobil pur romanesc. Mobile User generated content ! Abandonati business-ul clasic de distributie cu wallpapere, pornografie sau ringtones-uri polifonice si adaptati-va, reinventati ! Folositi toate canalele de distributie posibile: bluetooth, web, wap, IVR, USSd, Video, Voce, sms, MMS, Ringbacktones, pachete in SIM card, mixati cu TV, radio, panotaje, indoor, metrou sau BTL ...Incepeti Guerilla mobila , altfel internetul va musca tot mai mult !

Games

Most Downloaded
Newest
Most Commented

Categories
All Categories (757)
Action (328)
Adventure (193)
Applications (98)
Arcade (141)
Casino (54)
Guy Games (71)
Hollywood (10)
Mobile-Pets (29)
New (23)
One Thumb (53)
Puzzle (204)
Racing (25)
Sports (100)


Wallpapers

New and Popular (Top 120)
Most Downloaded
Newest
Top Rated
Most Commented

Categories

All Categories
Abstract
Anime
Auto & Vehicles
Babes
Bollywood
Comedy
Designs
Drawn/Cartoons
Entertainment
Games
Holiday/Occasions
Hunks
Logos
Love
Music
Nature/Landscape
News & Politics
Other
People
Pets & Animals
Signs & Sayings
Spiritual
Sport
Technology
Zedge Latino


RINGTONES


New and Popular (Top 120)
Most Downloaded
Newest
Top Rated
Most Commented
· Categories
· All Categories
· Alternative
· Blues
· Bollywood
· Children
· Christian & Gospel
· Classical
· Comedy
· Country
· Dance
· Electronica
· Entertainment
· Games
· Hip Hop
· Holiday
· Jazz
· Latin
· Message Tones
· News & Politics
· Other
· Pets & Animals
· Pop
· R&B/Soul
· Reggae
· Rock
· Sayings
· Sound Effects
· World
· Funny Tones
· Other language
· Ringtones Car
· Baby Ringtones
· Television
· Ringtone Dialect
· Ringtone Animals
· DJ Rap
· Christmas Ringtones
· Announcements
· Midi to Mp3
· Piraten Tones
· Ringtones
· SMS Tones
· Voicemail
· Name Ringtones
· Business Tones
· Others

Friday, October 03, 2008

America sau Japan? i-phone si aplicatii de la Apple sau telefoane si servicii de la NTT Docomo?



i-Phone-ul companiei Apple inca mai starneste controverse cu privire la cat de performat si ce servicii revolutionare si tehnologii incorporeaza acesta . Oare merita telefonul marketingul facut si toata nebunia iscata pana acum? Japonezii si sud-coreenii au lansat pe piata telefoane mobile asemanatoare modelului de la Apple. Pretul mic al iPhone 3G a obligat rivalii sa produca modele care costa mai putin si cu caracteristici mai performante. Companiile sud-coreene precum Samsung sau LG sunt printre principalii competitori care vor sa fure cat mai mult din felia Apple, insa nici giganti precum Sony-Ericsson nu stau cu mainile in san. Inca nu stim de ce sunt in stare japonezii care inca traiesc intr-o alta dimensiune a tehnologiilor.

In Japonia sunt telefoane mult mai competitive decat i-phone. Un feature al unui astfel de telefon este si optiunea “ word recognizer”. Un turist poate indrepta celularul pe strada catre o inscriptie japoneza si aparatul propune in cateva secunde o traducere in engleza a cuvintelor respective, avand astfel calitatea de translator multimedia.

Japonezii folosesc in mod curent serv iciul FELICA al NTT Docomo-care presupune incorporarea in telefon a unui sim bancar . Utilizatorul foloseste astfel telefonul ca si “ portofel” permitand platile fara sa apeleze la cash pentru plata la metrou sau la hipermarket. Tehnologia utilizata este una destul de simpla: terminalelor inteligente li s-a atasat un cip electronic (FeliCa ) produs de gigantul japonez Sony, care functioneaza pe baza de unde radio. Cipul contine informatiile cuprinse si in cardul de credit al utilizatorului si comunica cu dispozitivele electronice de plata instalate in magazine, astfel avand loc transferul de bani. Practic, utilizatorii au posibilitatea sa plateasca orice tip de cumparaturi, facturi, bilete de calatorii, dar si sa descuie usile camerelor din anumite hoteluri.
De la a plati cu telefonul pana la a fi platit direct pe telefon nu e decat un pas. Docomo Coin este un serviciu care iti permite sa acumulezi bani direct in telefon daca participi la diferite promotii sau consumi anumite reclame. Banii poti sa-i cheltuiesti prin Felica.

Chara-den este un serviciu in care userii folosesc un avatar in locul propriei fetze atunci cand initializaza un video call. Avatarul poate fi controlat de user si acesta poate schimba usor in timp real caracteristicile fetzei si expresiile acesteia conform caracterului ales. Chara-den este ideal pentru conversatiile jucause cu prietenii mai ales atunci cand nu vrei sa ti se vada pe ecran fatza in timp ce vorbesti sau nici macar poza ta stocata in telefonul partenerului de discutie Mi se pare super funny sa vorbesti cu colegii si in locul tau apelatul sa il vada pe Mickey Mouse, Popey marinarul, Yoda din Star Wars sau de ce nu pe Basescu sau Iliescu.

"Iubitul virtual"- Webkare este un nou concept care a innebunit Japonia. Mai precis este vorba despre fetele din Japonia, care au fost cu adevarat cucerite de simularea propusa de Webkare un site web care a generat un trafic imens si care are si varianta pe mobil. Webkare este un mix intre o retea sociala si o aplicatie de simulare in genul desenelor animate. Fetele se inscriu, devin membre ale unei retele sociale si isi folosesc toata imaginatia intr-o conversatie in urma careia vor obtine o intalnire cu unul dintre cele patru caractere diferite de baieti pe care ii pune serviciul la bataie.

Fitness Phone
este o aplicatie dintr-un telefon sofisticat care are incorporata instrumente de masura a greutatii, iti spun daca iti miroase gura sau ai baut alcool si-ti dau in timp real sfaturi personale despre sanatate in functie de varsta , sex si de greutatea dvs. Puteti pune camera telefonului pe aparatul de fitness si in functie de miscarile pe care le faceti va spune viteza cu care alergati, cate calorii ati ars sau ce dieta sa urmati.

Deci muscati din Apple sau faceti ochii mici ?

Thursday, October 02, 2008

Nu am nimic cu Coca Cola, nu fac urat la culoare rosie...


Nu am nimic cu Coca Cola, nu fac urat la culoare rosie ba chiar imi place si beau foarte des produsul american . Admir forta si munca creatoare a marketerilor de acolo respect faptul ca au inovat si explorat intotdeauna cu curaj zone de comunicare destul de incomode pentru alte companii. Totusi iata ca atunci cand te implici si muncesti exista si scapari. Sper ca aceste scapari sa nu fie o obisnuinta si un mod original de abordare a pietei si a consumatorului roman.
Dupa o experienta neplacuta petrecuta asta vara, cand am avut o discutie absolut ciudata cu Call Center-ul pentru clienti al Coca Cola despre castigarea unui premiu la un concurs prin sms ( premiu confirmat de catre cei de la Coca Cola) iata ca cei de la Coca Cola recidiveaza in stangacii. Atunci ar fi trebuit sa ridic un premiu inexistent ( din cauza stocurilor special epuizate de premii de la o benzinarie Rompetrol ) , acum se pare ca cei de la Coca Cola au descoperit ca merge asa si s-au specializat in fenomenul invizibilitatii.

La Webstock Awards- la care printre sectiunile festivalului enumar cateva interesante: The next mobile phone , Social Networking , User Generated Content, Content Aggregation, se afla si o sectiune nr 7. Company & Brand Blogs- Bloguri de companie sau lansate pentru sustinerea unui brand
.
Coca Cola este nominalizata pentru Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasca

Validarea unei lucrari se va face dupa cateva din urmatoarele criterii:
* compatibilitatea cu categoria in care a fost inscrisa
* originalitate - prospetimea ideii si gradul de unicitate (per ansamblu sau pe anumite caracteristici) fata de alte proiecte de acelasi gen din Romania.
* design - aspectul general al site-ului.
Din punctul meu de vedere Coca Cola Zero a castigat aceasta categorie.
www.decezero.ro este site-ul si campania castigatoare. Mi se pare geniala ! Site-ul si campania nu exista. Zero !

Mai sus este poza care poate fi analizata mai in detaliu daca dati click pe ea.

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...