Translate

Thursday, April 21, 2011

Magazine virtuale...si versiuni de mobil ?

Iata ca Posta Romana anunta intrarea pe piata locala de comert electronic lansand platforma de comert electronic PostMarket. Pe aceasta platforma sunt comercializate bunuri de larg consum si carti, in baza unor parteneriate incheiate cu firma D-Mail Direct si Editura Nemira. Ideea este excelenta si salutara pentru ca se spune ca preturile afisate pe site sunt preturile de furnizor (TVA inclus), la care se adauga taxele de livrare prin posta, magazinul folosindu-se de imensa retea de distributie existenta.

Posta Romana nu urmareste un adaos comercial ci numai cresterea traficului de colete.
Totusi realizarea si finisajul site-ului ma duce cu gandul la joaca unui pusti de clasa a VII-a sau la niste bani aruncati aiurea pe fereastra.

Nu pot sa cred ca o companie de stat de un asemenea nivel, adica Posta Romana poate arunca banii pe geam si poate lansa un magazin cu un asemenea design vezi Postmarket si asemenea functionalitati.

Pai haide sa comparam putin cu ceea ce a lansat Romtelecom de exemplu care nu poate fi inca nici el comparat cu marii jucatori din online. Compania de telefonie a lansat cu putin timp in urma ClickShop, un magazin virtual care are la baza o platforma dezvoltata de Deutsche Telekom, insa mai are de crescut si de aratat in domeniu.

La modul cum s-a prezentat pagina, sa ma mai intreb daca Posta s-a gandit la o varianta a magazinului virtual pentru mobile, asa cum are eMAG de exemplu http:m.emag.ro prin care clientii pot sa achizitioneze produse direct de pe dispozitivele portabile?

Sunday, April 03, 2011

Evoluam?

Oare telefoanele care vin vor fi implementate direct sub piele?
Vom da comenzi acestor device-uri prin puterea gandului si a impulsurilor nervoase?
Vom avea ecranul disponibil direct pe retina?
Vom mai face deosebirea dintre adevar si realitate?
Ne vor cocosa atat de mult responsabilitatile asumate odata cu tehnoilogia iar uneltele disponibile pe aceste device-uri vor face aproape totul in locul nostru. Astfel nu vom mai face absolut nimic fara ajutorul lor si vom reveni incet incet la stadiul de maimuta...

Friday, March 18, 2011

Mobile joke

In plin act sexual, o femeie ii spune sotului ei:
- Tu semeni cu un celular!
Tipul mandru zice:
- Vibrez mult?
- Nu! Dar intrand in tunel, iti cade semnalul...

Tuesday, March 15, 2011

Statistici Gallup pentru Ancom

Potrivit datelor Gallup, prezentate de catre ANCOM:
Orange este lider pe piata serviciilor de telefonie mobila, 50% din utilizatori folosind cel putin o cartela SIM de la Orange.
35% utilizează servicii de telefonie mobila de la Vodafone
25% de la Cosmote
9% de la RDS
1% de la Zapp.

78% din utilizatorii serviciilor de telefonie mobilă folosesc serviciile unui singur furnizor, 18% au doi furnizori, iar 4% au trei sau mai mulţi furnizori"

Saturday, March 12, 2011

Cutremurul din Japonia .Cine pe cine ajuta.

Dupa devastatorul cutremur din Japonia am sesizat o reactie destul de ciudata a oamenilor , a televiziunilor si a comunitatii internationale. Desi este un dezastru total, oamenii din cealalta parte a lumii nu-i prea compatimesc pe japonezi. Pentru ca sunt convinsi ca acestia au un popor puternic ce va reusi SINGUR sa se salveze si sa renasca. Sunt oameni pregatiti, instruiti, puternici, organizati. Au fost cutremure in Haiti, a fost tzunami in Indonezia au fost in Africa si s-au facut teledonuri si strangeri de fonduri. Nu cred ca va fi cazul pentru Japonia.
Totusi si ei nu sunt supra-oameni si trebuie ajutati.

De exemplu Google pune la dispozitia japonezilor Japan Person Finder, un instrument de cautare online pentru a afla vesti despre rude si prieteni, deoarece retelele telefonice sunt supraaglomerate sau perturbate de seism.

Japan Person Finder permite de asemenea persoanelor sa semnaleze situatia din anumite zone din Japonia.
Twitter-ul si Facebook-ul sunt printre primele surse de informatie desi televiziunile au materiale si resurse aproape nelimitate.

Am lucrat si colaborat cu japonezi si sunt oameni extraordinari pentru ca au un popor si o cultura deosebita.
Noi romanii, cu ce i-am putea ajuta ? Pentru ca noi nu suntem in stare sa ne ajutam singuri nici macar pe timp de pace. Pentru ca noi nici macar nu prea existam ca popor.

Thursday, February 24, 2011

Orange Romania, Q 4 - 2010 , nr clienti si venituri in scadere.

In Q4 al 2010 numarul total al clientilor Orange Romania a ajuns la 10,5 milioane utilizatori, in scadere cu 5% fata anul 2009, in principal din cauza evolutiei segmentului Prepaid. Veniturile au ajuns la 243 milioane euro, in scadere cu 4,5%
ARPU a scazut pana la 6.925 Euro/client

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...