Toate companiile de telefonie au sedii stralucitoare si angajati draguti. Exact ca la banci.
Pana inchei un contract cu ele ca apoi, din cauza dezvoltarii explozive si a faptului ca trebuie sa multumeasca simultan milioane de clienti cu probleme distincte sa ai surpriza sa nu-si mai aminteasca de tine, ba mai mult sa te trateze cu spatele....
Am avut abonamente de telefonie mobila in toate retelele si o data cu ele am avut probleme marunte cu fiecare, totusi din punctul meu de vedere ca si utilizator marunt, unul din operatori este campion la absurditati.
Intr-o zi, am incercat de mai multe ori sa folosesc un serviciu de web care de la un operator care m-a dezamagit total. Niciodata nu m-am putut loga in decursul unui an intreg. Intr-o zi am m-am incapatanat si am sunat la Customer Care unde n-au reusit sa ma ajute insa mi-au propus sa stearga contul vechi si sa-l recreeze din nou.. Am acceptat si mi-au raspuns...ne pare rau nu putem nici sa-l stergem... reveniti alta data...:)
Am incercat sa utilizez un canal USSD care punea la dispozitie acelasi serviciu.. N-a mers... N-am reusit decat peste cateva zile sa rezolv problema si sa utilizez serviciul respectiv. Din aceasta cauza si bineinteles datorita faptului ca erau cei mai scumpi iar calitatea serviciilor oferite profund dezamagitoare am hotarat sa ma portez in alta retea.
Am platit toate facturile si m-am portat catre o alta retea care sunt sigur ma va uimi cu alte probleme mai mari , mai frumoase, mai absurde...
Dupa un timp, am primit ultima factura la care operatorul urma sa-mi dea banii inapoi pe serviciile platite anticipat si neutilizate. Suma nu era mare insa am hotarat sa am o experienta pana la capat. Am intrat intr-un magazin destul de mare si am cerut cu factura in mana sa mi se dea banii inapoi. Mi s-a spus ca nu se poate ci doar la o reprezentanta a operatorului. Am insistat spunand ca atata vreme cat se pot emite facturi si chitante si pot verifica online in bazele de date sumele si facturile si sa mai incerce. Mi-a recomandat sa sun la relatii cu clientii. Normal, daca m-am portat in alta retea nu mai am acces la acest serviciu si l-am rugat sa sune el pentru mine. A sunat si dupa 15 minute mi-a spus ca pot sa-mi ridic banii doar daca ma duc in urmatoarele 48 de ore si doar de la reprezentanta. Daca nu ma duc in 48 de ore nu pierd banii dar trebuie sa o iau de la inceput cu cererea si cu drumurile.
OK. am inteles, ma duc la reprezentanta cu aceeasi factura in mana. La reprezentanta o fata draguta mi-a spus ca nu poate sa-mi dea banii fiindca cererea nu a fost inca aprobata si sa vin peste 48 de ore ! Super! Senzatie de ping pong pe banii mei! M-am trezit intre Nadal si Federer !
Recunosc nu e prima experienta neplacuta cu companiile telecom. Nu vreau sa povestesc ce-am patit cand am vrut si am platit instalarea internetului fix acasa.... Sunt convins ca sunt probleme de sute de ori mai mari si mai aberante decat cea expusa si ma confrunt si eu permanent cu ele. Si eu am probleme pe care n-am putut sa le rezolv din cauza inflexibilitatii si a procedurilor si imi vinea sa ma ascund de absurdul situatiei...Eu zic ca trebuie sa ne gandim intotdeauna la finalitate, la obiective, la satisfactia celui care iti da banii si nu la modul cum se rezolva problemele . E un sfat bun, mai ales pe criza asta.
Luat la rece, pana la urma nu e vina celor de la Customer Care care ies cu pieptul in fata clientilor ci a celor care fac procedurile si regulile in aceste companii, a celor care dimensioneaza si invart bugetele, a celor care dau OK-urile pentru reguli.
Totusi , la banii care se incaseaza de la romani, cand vom avea niste servicii de relatii cu clientii , organizarea si operativitatea pe masura brandurilor si a cifrelor de afaceri ale multinationalelor? E posibil sa se intample asa ceva in Marea Britanie, in Franta , Germania sau Olanda?
Translate
-
Am gasit un articol interesant care m-a ajutat sa imi fac o imagine asupra a ceea ce e posibil sa se intample in viitor in fluxul informatii...
-
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...
-
Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...
Wednesday, February 11, 2009
Tuesday, February 10, 2009
Super-Reclama Vodafone...
Probabil Vodafone o sa intre cu astfel de reclame si in Romania fiindca piata de aici gusta din plin umorul...
Red Night on VODAFONE
Monday, February 09, 2009
Aplicatiile conteaza !
Un nou trend pe piata dispozitivelor mobile se contureaza datorita faptului ca utilizatorii, atunci cand vor sa-si cumpere un telefon nou, nu prea mai sunt fascinati de specificatiile tehnice. Ei se gandesc mai mult la numarul si pretul aplicatiilor pe care le pot instala dupa achizitie.
La Barcelona Nokia va lansa un magazin virtual de unde utilizatorii Nokia cu sistem de operare Symbian vor putea achizitiona aplicatii pentru telefoanele lor dintr-un magazin online similar cu Apple iTunes - App Store.
Un magazin online va lansa si Blackberry, aplicatiile urmand a fi disponibile pentru modelul Storm
Si Microsoft intentioneaza sa ofere noi programe si servicii pentru telefoanele mobile, inclusiv un "bazar online" pentru aplicatii software. Serviciul MyPhone, destinat utilizatorilor de telefoane mobile cu sistemul de operare Windows Mobile va permite backup-ul datelor detinute pe mobil intr-un spatiu virtual incluzand date precum SMS-uri, evenimentele din calendar, e-mail-uri, imagini, fotografii si documente. Pentru inceput, serviciul va fi accesibil unui numar limitat de utilizatori.
De asemenea Microsoft va lansa in curand ultima versiune a Windows Mobile, numita Windows Mobile 6.5 care, potrivit surselor, va avea "o interfata mult mai sofisticata". Cota de piata la nivel mondial a Microsoft pe segmentul de smartphone-uri a crescut in 2008 cu 13,3% fata de 11% in anul anterior, insa Apple si-a triplat cota de piata de la 3% la 9%, in aceeasi perioada,
La Barcelona Nokia va lansa un magazin virtual de unde utilizatorii Nokia cu sistem de operare Symbian vor putea achizitiona aplicatii pentru telefoanele lor dintr-un magazin online similar cu Apple iTunes - App Store.
Un magazin online va lansa si Blackberry, aplicatiile urmand a fi disponibile pentru modelul Storm
Si Microsoft intentioneaza sa ofere noi programe si servicii pentru telefoanele mobile, inclusiv un "bazar online" pentru aplicatii software. Serviciul MyPhone, destinat utilizatorilor de telefoane mobile cu sistemul de operare Windows Mobile va permite backup-ul datelor detinute pe mobil intr-un spatiu virtual incluzand date precum SMS-uri, evenimentele din calendar, e-mail-uri, imagini, fotografii si documente. Pentru inceput, serviciul va fi accesibil unui numar limitat de utilizatori.
De asemenea Microsoft va lansa in curand ultima versiune a Windows Mobile, numita Windows Mobile 6.5 care, potrivit surselor, va avea "o interfata mult mai sofisticata". Cota de piata la nivel mondial a Microsoft pe segmentul de smartphone-uri a crescut in 2008 cu 13,3% fata de 11% in anul anterior, insa Apple si-a triplat cota de piata de la 3% la 9%, in aceeasi perioada,
Friday, February 06, 2009
Ecranele viitorului
Va dati seama ca aceste display-uri de tip Oled vor fi aplicate prima data la telefoanele mobile?...
Vom putea flexa telefoanele si eventual le putem impacheta si baga in portofel...sau aplica direct pe haine ...Puteti merge astfel cu televizorul pe tricou...
Sa nu va mirati daca cineva se uita apoi atent la dvs...poate se uita doar la stiri sau la golurile marcate de Beckham si nu la fizicul vostru....
Wednesday, February 04, 2009
ShopMobile creat special pentru m-commerce
SkyWeb, companie de web-design şi consultanta IT a lansat ShopMobile.ro un magazin online accesibil exclusiv de pe telefonul mobil, investind pentru inceput doar 2.000 de euro.
ShopMobile a fost creat special pentru a usura modalitatea de cumparare, fiind primul site de vanzari din Romania accesibil numai de pe telefonul mobil.Daca nu ai un telefon mobil cu acces la internet, dar vrei sa consulti catalogul de produse comenzile se pot face de pe site-ul web http://www.ibo.ro/
Spre deosebire de celelalte platforme de comerţ online, înregistrarea în noul sistem nu se mai face pe baza adresei de e-mail, ci printr-un simplu SMS care conţine numărul de telefon şi datele de contact ale utilizatorului. În prima etapă, ShopMobile.ro va permite comercializarea a circa 100 de produse, din categorii diferite, începând de la gama electronicelor de tipul desktop-uri, laptopuri, telefoane mobile sau camere digitale, până la electrocasnice, accesorii auto sau sisteme de supraveghere.
Promovarea site-ului va ajunge la aproximativ 10.000 de euro si oficialii se asteapta la 5.000 de utilizatori in primele 6 luni şi în jur de 1.000 de cumparători.
ShopMobile a fost creat special pentru a usura modalitatea de cumparare, fiind primul site de vanzari din Romania accesibil numai de pe telefonul mobil.Daca nu ai un telefon mobil cu acces la internet, dar vrei sa consulti catalogul de produse comenzile se pot face de pe site-ul web http://www.ibo.ro/
Spre deosebire de celelalte platforme de comerţ online, înregistrarea în noul sistem nu se mai face pe baza adresei de e-mail, ci printr-un simplu SMS care conţine numărul de telefon şi datele de contact ale utilizatorului. În prima etapă, ShopMobile.ro va permite comercializarea a circa 100 de produse, din categorii diferite, începând de la gama electronicelor de tipul desktop-uri, laptopuri, telefoane mobile sau camere digitale, până la electrocasnice, accesorii auto sau sisteme de supraveghere.
Promovarea site-ului va ajunge la aproximativ 10.000 de euro si oficialii se asteapta la 5.000 de utilizatori in primele 6 luni şi în jur de 1.000 de cumparători.
Tuesday, February 03, 2009
Vodafone- Rezultate 2008
Vodafone Romania a adaugat 133.461 de clienti noi in trimestrul trei al anului financiar 2008-2009, ajungand la un numar total de 9.649.709 de clienti, la 31 decembrie 2008. In anul calendaristic 2008, Vodafone Romania a adaugat un numar net de 728.856 de clienti. Veniturile din servicii au crescut cu doar 1% fata de o crestere de 18,8%
Compania a anuntat o crestere anuala de 19% a numarului de abonati si atingerea numarului de 1.134.894 de clienti 3G , in crestere anuala cu 88%. La sfarsitul lunii decembrie 2008, abonatii reprezentau 38% din baza totala de clienti ai companiei, restul fiind clienti ai serviciilor preplatite.
Potrivit datelor operatorului, in perioada mentionata, venitul mediu pe utilizator (ARPU, a carui calculatie include veniturile din serviciile de telefonie mobila si fixa) a fost de 10,10 euro, fata de 11,08 euro in trimestrul similar al anului precedent.
Aceste rezultate sunt justificate pe baza efectul cumulat al celor 3 factori: competitia din ce in ce mai puternica, incetinirea cresterii economice si deciziile de reglementare de pe piata romaneasca
Subscribe to:
Posts (Atom)
Introducing GPT-4o
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...