Translate
-
Am gasit un articol interesant care m-a ajutat sa imi fac o imagine asupra a ceea ce e posibil sa se intample in viitor in fluxul informatii...
-
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...
-
Iata un articol din Evenimentul zile . Mobilul face si transferuri bancare Consuela Stegarescu De pe celular se pot consulta soldurile contu...
Thursday, February 23, 2012
Veniturile Cosmote in stagnare
Wednesday, February 22, 2012
Rezultate Orange Romania
Orange Romania avea 10.262.065 milioane de clienti (SIM-uri valabile), in scadere cu circa 2,2% fata de un numar de 10,5 milioane utilizatori la sfarsitul lui 2010. Totusi nr de clienti a inregistrat o crestere cu peste 78 000 de noi clienti fata de trimestrul anterior.
In 2011, Orange România a obţinut venituri de 937 milioane de euro, din care 239 milioane de euro în ultimul trimestru. Desi veniturile au scăzut cu 3,6% fata de 2011, ultimul trimestru evidenţiază o tendinţă de revenire a veniturilor totale, cu o descreştere de doar 1,6% comparativ cu perioada corespunzătoare anului trecut.
Venitul mediu anual pe utilizator (ARPU) a fost de 82 euro.
Tuesday, February 21, 2012
Vodafone a lansat site-ul pentru mobil m.0salvamont.org
Vodafone a lansat site-ul pentru mobil m.0salvamont.org cu informaţii despre vreme, trasee turistice, partii de schi si cabane localizate in zonele montane din România.Pe site poate fi verificata starea vremii si evolutia acesteia direct de la Administratia Nationala de Meteorologie.
Mobi site-ul poate fi accesat din portalul Vodafone live! sau direct la adresa m.0salvamont.org.
Acesta este disponibil din toate retelele, clientii Vodafone avand traficul gratuit pentru navigarea pe site. Site-ul este actualizat de echipa Dispeceratului Salvamont Braşov si echipele Salvamont din toata ţara.
Friday, February 17, 2012
Parcare prin SMS si la Bucuresti...momentan doar la Ateneul Român
De prin 2008 vorbeam despre acelasi sistem de parcare
Iata ca si la Bucuresti vine tehnologia putin mai greu (adica in 2012 faza de teste) si acum poti plati parcarea in Bucuresti direct cu telefonul mobil Orange, simplu şi rapid, prin SMS la 7577.
Se poate cumpara o ora de parcare cu un simplu SMS la 7577, tarif 0,40 euro/SMS. Pentru abonamente, la emiterea facturii se adaugă TVA. Dacă trimiţi mai multe SMS-uri vei avea atatea ore disponibile câte SMS-uri ai trimis. Pentru a primi loc de parcare pentru o masina poti trimite un SMS cu numărul de inmatriculare, exemplu: B34ABC
Vei primi prin SMS confirmarea de plata a parcarii pentru numărul auto solicitat, precum şi ora pana la care ai acces. Cu 5 minute înainte de expirarea timpului de parcare, vei primi un SMS de atenţionare. Dacă vrei sa prelungeşti perioada de parcare, trimite cate un SMS la 7577 pentru fiecare ora in plus dorita.
Thursday, February 16, 2012
Platforma de reincarcare directa top-up la bancomate
Se poate incarca instant orice cartela telefonica cu suma dorita, introducând doar numarul de telefon pentru care se doreste incarcarea. Sistemul e-voucher presupune elibererarea unei chitante ce contine codul si suma cu care se face reincarcarea, pentru activare fiind necesara contactarea operatorului: Orange, Vodafone sau Cosmote
UniCredit Tiriac Bank este primul partener care ofera prin cele aproximativ 460 de ATM-uri si 98 de BNA-uri noul serviciu de incarcare direct top-up.
Wednesday, February 15, 2012
Thursday, February 09, 2012
Orange si Mediafax lanseaza o pagina de mobil dedicata zilei Sfantului Valentin
Pe mini-site ce va putea fi accesat doar de pe telefonul mobil prin Portalul Orange se gasesc cele mai frumoase maxime si poezii de dragoste, wallpapere si screensavere gratuite pentru personalizarea telefonului mobil precum si cele mai interesante informatii legate de Ziua indragostitilor.
Sunt disponibile SMS-uri de dragoste pentru partenerul de viata, idei romantice de Valentine's Day, tehnici de seductie si horoscopul zilnic pentru cuplu.
Introducing GPT-4o
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...