Translate

Sunday, December 10, 2006

Jocuri pentru Mobile .. Moka.. free.. gratis..pe degeaba...

In spiritul sarbatorilor...

Colinde:50161 Astazi s-a nascut Hristos50162 Buna dimineata la Mos Ajun50163 Iata vin colindatori50164 Jingle Bells50165 Mos Craciun50166 O ce veste minunata50167 Ooo brad frumos50168 Steaua sus rasare50169 We Wish You A Marry Christmas
http://www.gsmstuff.ro/sarbatori

sau
pentru aproape toate telefoanele ...

Free Games for Sony Ericsson
Free Games for Nokia 30 series
Free Games for Nokia 40 series
Free Games for Nokia 50 series
Free Games for Nokia 60 series
Free Games for Nokia NGage

Un joc pentru cei pasionati de sudoku. Mobile Sudoku Un alt link GetJar o sursa free pentru games si mobile apps. Un fel de Mario... Dynamokid si altele GameJump .
JCaro (Gomoku) Jamtris (Tetris) , Asteroids

4 comments:

Anonymous said...

Ei.. asta nu e chiar frumos...
Adica nu imi spui tu mie ca e o coincidenta sa publici exact lista creata compilata cu maricele eforturi de mine acum 2 zile pe mobicritic.com:
http://www.mobicritic.com/2006/12/09/free-mobile-games-for-christmas/

Ar fi fost acceptabil daca dadeai un link la sursa de inspiratie, ar fi fost frumos daca spuneai pur si simplu: ia mergeti pe mobicritic ca sa cititi o lista de surse de jocuri moca; ar fi fost bestial daca ai fi si comentat in acest sens pe postul original.

Mersi.

Cristi Popescu said...

Salut.. nu stiu de ce te-ai suparat asa fiindca am preluat ceea ce ai preluat si tu cu " maricele eforturi" de la altii.
Recunosc de la tine le-am luat !Insa daca dai cautare pe google la free mobile games in primele 3 rezultate apar linkurile respective. Si ca sa fie in spiritul Sarbatorilor eu zic ca e bine ca cei care cauta asa ceva sa le gasesasca de oriunde ... Daca scanai mai atent pagina ai fi vazut ca am pus link mare cu rss la pagina ta www.ghidmobil.ro fiindca o recomand cu caldura si ma bucur ca exista. Hai bafta si la mai multe aplicatii.

Anonymous said...

Nu ma deranjeaza ca le-ai luat de la mine. Ma deranjeaza ca trebuie sa fac scandal ca sa recunosti asta. Faptul ca in continuare faci pe niznaiul imi arata ca nu am cu cine discuta. Probabil ca nu stii ca, in lumea blogurilor, e bine sa indici sursa, pe cat se poate ca link direct in textul postului.

Come on, e evident ca incerci sa faci rost de continut/inbound links pe munca altora, fara macar sa recunosti asta...

Nu-i nici o suparare, tu sa fii sanatos. La mai mare!

Cristi Popescu said...

Am vazut ca esti tare mandru de "realizarile" tale in blogosfera. Deja ai inceput sa trasezi proceduri si sa imaginezi principii pentru comportamentul in trafic...( Probabil ca nu stii ca, in lumea blogurilor....- asta e un fragment comment-ul tau...)
In plus am observat o editare a postului tau in care ai adaugat dupa aia ..D (1 vs 2) ca sa demonstrezi cat de capabil esti . ( ei bine si posturile editate se semnaleaza daca vrei sa pastrezi pana la capat deontologia blogosferei)
Ei bine eu nu vreau sa respect recomandarile tale "e bine sa indici sursa, pe cat se poate ca link direct in textul postului." Blogul meu este unul personal si daca ai observat nu urmaresc deloc trafic , network linking si nici nu folosesc un sistem de trackback. Daca o sa cauti o sa vezi ca nu am lasat comentarii pe nici un fel de blog si nici n-o sa-mi dau cu parerea pe nici un site.
In principiu nu ma intereseaza fenomenul blog ci contentul de aici il vad ca o arhiva personala la care au acces si altii. Iti urez drum bun si cat mai multi vizitatori pe mobicritic si pe ghid mobil.

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...