Prima dezvoltare de acest gen a celor de la Philips si Ericsson este deja disponibila si vizibila in Barcelona cu cateva zile inainte de Mobile World Congress.
Iluminatul
stradal are potențialul de a deveni o rețea omniprezenta de înaltă performanță
fără fir care este esențială pentru orice transformare digitală a oricarui oraș.
Inca de anul trecut tehnologia cu proiectoarele 3D si hologramele era disponibila insa lucrurile evolueaza repede.
Iata ce au prezentat cei de la Kino MO la CES 2017.
Asteptam sa le vedem si in Romania implementate macar in campaniile de marketing ale marilor multinationale.
Orange și de Nokia vor colabora la dezvoltarea serviciilor 5G în Franța.
Cele doua companii au declarat ca intentioneaza sa lucreze la definirea comună și implementarea platformei de testare pentru 5G concentrându-se asupra tranziției între 4G și 5G în ceea ce privește puterea, operațiunile și aspectele cost-eficiență.
Testarea comună urmărește să permită noi servicii pentru consumatori precum și pentru cucerirea altor piețe verticale.
Testarea se va concentra pe tehnologii cum ar fi ultra-broadband, cloud RAN, massive MIMO, network slicing, energy efficiency si IoT.
Compania franceză Spinali Design a lansat acum o linie de jeanşi
cu GPS.
Essential Jeans vibrează de fiecare dată când utilizatorul trebuie să
meargă la stânga sau la dreapta. Dacă apuci în direcţia greşită, „motoraşele”
vibrează în acelaşi timp.
Vibraţiile sunt transmise pe părţile laterale ale
picioarelor prin intermediul unor senzori montaţi în acele zone.
Un feature al acestor jeanşi este functia„Ping”, care oferă
posibilitatea de a transmite o vibraţie unei alte persoane care poartă o
pereche pentru a-i atrage atenţia.
Bine ca nu au mers atat de departe incat sa inventeze si chilotii cu vibratii bazate pe GPS si pe compatibilitati de profil. Cand esti in apropierea cuiva compatibil sa-ti vibreze brusc chilotii :)...
Un studiu Oracle
arata ca brandurile vor integra realitatea virtuală în serviciile de relații cu
clienții
Rezultatele
studiului indică faptul că 78% dintre branduri vor să integreze VR-ul în cadrul
serviciului de relații cu clienții până în anul 2020, în timp ce 4 din 5
companii (80%) vor utiliza asistenții virtuali în cadrul acestui proces.
60% dintre companiile participante la studiu au declarat că,
în prezent, procesul de profilare a clientului nu include și date extrase din
interacțiunile anterioare cu brandul sau din social media.
Probabil firmele
vor utiliza aceste date si le vor integra in programele de VR pentru a dezvolta
asistenții virtuali și inteligența artificială cu scopul de satisfacere a
nevoilor clienților si a interactiunii cat mai scazute cu personalul uman.
Idei din ce in ce mai faine de la retailerii din FMCG.
Coca Cola a realizat un capac destept care te lasa sa inregistrezi un mesaj vocal pentru cei dragi.
In curand sper ca il vor conecta si la telefonul mobil si vei putea modifica de la distanta / conecta la mobil pentru a crea alte nazbatii si experiente haioase.
De ce nu o sticla desteapta care sa informeze providerul ca sucul din sticla s-a terminat si sa comande direct la usa.
Cei de la Pepsi Romania au folosit o aplicatie foarte desteapta de realitate augmentata numita Blippar pentru a-si promova produsul. Aplicatia recunoaste obiectele din jur si ti le cauta pe internet.