Translate

Thursday, April 09, 2009

Structura sim-uri active in Romania

Numarul de cartele SIM din Romania a depasit 28,6 milioane de unitati in 2008, telefonia mobila ajungand astfel la o penetrare de 133%.
S-a observat o crestere mai accelerata a numarului de abonamente fata de numarul de cartele preplatite, nr abonamentelor crescand cu 30%, comparativ cu 13% in 2007. Cartelele preplatite valabile si, respectiv, active, au crescut cu 14% fata de 2007.

Din 9,7 milioane abonamente lunare peste 70% reprezentau persoane fizice (6,8 milioane),si 30% persoane juridice (2,9 milioane persoane juridice).

Sa vedem cate persoane juridice vor mai ramane in 2009 dupa introducerea impozitului forfetar...

2 comments:

Dan Virtopeanu said...

Ar fi si mai interesant daca ar introduce TVA si cheltuielile cu telefoanele mobile la nedeductibile cum vor sa aplice la masini si benzina :) Sau o noua acciza pe fiecare cartela SIM, asa ar redresa sigur bugetul :P

Cristi Popescu said...

Sa stii ca mi-a trecut asta prin gand cand am scris dar am spus sa tac.Mi-am muscat limba ca sa nu le dau idei idioate ca astia copiaza imediat. Dar daca ai spus-o si tu poate gusta ironia si poate isi dau seama cat de @#$%%^$##***!%^ sunt !

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...