Translate

Thursday, May 07, 2009

Super idee pusa in practica de Vodafone! Felicitari !

Vodafone a inceput o campanie de sondare a pietei si evaluare a propriului serviciu de relatii cu clientii.
Ceea ce mi se pare interesant si inovator e faptul ca o face prin intermediul IVR-ului automat folosind facilitatile de Call Center Outbound .
Sistemul outbound initiaza apeluri, in mod automat si ghideaza apelatii intr-un sondaj mobil. Pur si simplu un robot te suna si te intreaba daca esti multumit de ultimele apeluri la serviciul de relatii cu clientii si calculeaza automat inddicatorii bazati pe diferite criterii de evaluare si in functie de raspunsurile si tastele aferente apasate de utilizator
Acest mod de apelare este utilizat atunci cand e vorba de campanii care necesita efectuarea de volume mari de apeluri intr-un timp foarte scurt si numai pentru anumite tipuri de campanii gen “sondaj de piata” unde experienta clientului nu este atat de importanta ca in cazul unei campanii de vanzare.
Ca sfat pentru imbunatatire ar putea sa dea diferite "incentive" pentru cei care termina sondajele.

No comments:

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...