Vodafone a inceput o campanie de sondare a pietei si evaluare a propriului serviciu de relatii cu clientii.
Ceea ce mi se pare interesant si inovator e faptul ca o face prin intermediul IVR-ului automat folosind facilitatile de Call Center Outbound .
Sistemul outbound initiaza apeluri, in mod automat si ghideaza apelatii intr-un sondaj mobil. Pur si simplu un robot te suna si te intreaba daca esti multumit de ultimele apeluri la serviciul de relatii cu clientii si calculeaza automat inddicatorii bazati pe diferite criterii de evaluare si in functie de raspunsurile si tastele aferente apasate de utilizator
Acest mod de apelare este utilizat atunci cand e vorba de campanii care necesita efectuarea de volume mari de apeluri intr-un timp foarte scurt si numai pentru anumite tipuri de campanii gen “sondaj de piata” unde experienta clientului nu este atat de importanta ca in cazul unei campanii de vanzare.
Ca sfat pentru imbunatatire ar putea sa dea diferite "incentive" pentru cei care termina sondajele.
Translate
-
Am gasit un articol interesant care m-a ajutat sa imi fac o imagine asupra a ceea ce e posibil sa se intample in viitor in fluxul informatii...
-
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...
-
Iata un articol din Evenimentul zile . Mobilul face si transferuri bancare Consuela Stegarescu De pe celular se pot consulta soldurile contu...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Introducing GPT-4o
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...
No comments:
Post a Comment