Translate

Wednesday, September 30, 2009

Campanii de educare- campanii de imagine

Revista " Men's Health ", trustul de presa Burda Romania, impreuna cu Orange Romania, Renault Romania si Politia Capitalei au initiat campania " Esti asteptat acasa in viata ''. In perioada 17 septembrie -18 octombrie Orange ofera clientilor sai care sunt si soferi 10% reducere la achizitionarea accesoriilor auto. De asemenea abonatii Orange isi vor putea activa gratuit un ton de asteptare pe care cei care ii apeleaza il vor auzi daca cel sunat este la volan si nu poate raspunde imediat la telefon. Initiativa comuna a Orange, Autoshow, Renault si a Politiei Romane este laudabila si ar trebui sa reduca cazurile de folosire a telefonului mobil la volan, o cauza importanta a multor accidente.

Totusi avand in vedere aceasta criza economica care ucide si afecteaza psihic mai multi romani decat accidentele rutiere, mi-ar placea sa vad o campanie pentru educarea companiilor straine de a tine banii in Romania si a investi in servicii si echipamente, in studii si proiecte de orice gen inclusiv in generarea de locuri de munca chiar si in proiecte de crestere a calitatii resurselor umane.

Sapte dintre principalii investitori straini in Romania au transferat numai in 2009catre firmele lor mama din Occident un miliard de euro sub forma de repatrieri din profiturile obtinute in 2008. Este vorba despre grupurile Vodafone, Orange, Lafarge, BCR-Erste Bank, BRD Groupe Soc. Gen., Alro (Vimetco) si Holcim. Nu sunt luate in considerare in aceasta suma transferurile efectuate de, pilda de Petrom-OMV sau Raiffeisen, de ArcelorMittal sau ING, de Metro sau Carrefour.

No comments:

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...