Translate

Wednesday, March 10, 2010

Scenarii posibile....si idei interesante pentru reclama cazute la montaj :)



...ca tot lansa ceva vreme in urma Vodafone un serviciu de internet pe mobil (vezi mai sus reclama originala) Mai jos sunt alte 3 scenarii care din pacate au cazut la montaj :)
*nu stiu de unde sunt textele dar circula pe mail ceea ce inseamna ca imaginatia lucreaza.

1. " Eram in avion..ma plictiseam..si ghici cine se aseaza lânga mine?[Mutu, frate] Ma gândesc cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat..si-mi vine-n cap prenumele lui… Adi… il caut pe Facebook… ii recunosc poza, ii umblu pe profil. si vad ce-i place. Ghici ce? Cocaina frate… Ce fac.. soptesc ” Bai ce-ar merge o linie acuma” cât sa ma auda. Bai si scoate punga frate… facem 3 liniute… ne facem praf… Ne imprietenim si pe Facebook"

2.Eram in tren si ghici cine se aseaza in fata mea? [Sexy Braileanca] Ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat…Si-mi vine-n cap numele ei real: Florina. O caut pe Facebook. Ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ca-i place. Ghici ce, frate? Sexul! Ce fac? Soptesc: “Bai ce-ar merge un oral acuma”. Bai si imi deschide slitu… Se pune sa ... Ne imprietenim si pe Facebook… foarte tare, frate!

3. Eram pe autostrada.Si ghici cine se aseaza in fata mea?[Politia, frate] Ma gandesc eu ce sa fac sa scap de amenda. Vad numele agentului, il caut pe Facebook. Ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ce-i place Ghici ce? MITA frate. Ce fac… Soptesc. “Bai ce-ar merge o spaga acuma” cat sa auda. Bai si mana grebla se facu’ mi-a luat toti banii. Ne imprietenim si pe Facebook

No comments:

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...