Translate

Thursday, April 21, 2011

Magazine virtuale...si versiuni de mobil ?

Iata ca Posta Romana anunta intrarea pe piata locala de comert electronic lansand platforma de comert electronic PostMarket. Pe aceasta platforma sunt comercializate bunuri de larg consum si carti, in baza unor parteneriate incheiate cu firma D-Mail Direct si Editura Nemira. Ideea este excelenta si salutara pentru ca se spune ca preturile afisate pe site sunt preturile de furnizor (TVA inclus), la care se adauga taxele de livrare prin posta, magazinul folosindu-se de imensa retea de distributie existenta.

Posta Romana nu urmareste un adaos comercial ci numai cresterea traficului de colete.
Totusi realizarea si finisajul site-ului ma duce cu gandul la joaca unui pusti de clasa a VII-a sau la niste bani aruncati aiurea pe fereastra.

Nu pot sa cred ca o companie de stat de un asemenea nivel, adica Posta Romana poate arunca banii pe geam si poate lansa un magazin cu un asemenea design vezi Postmarket si asemenea functionalitati.

Pai haide sa comparam putin cu ceea ce a lansat Romtelecom de exemplu care nu poate fi inca nici el comparat cu marii jucatori din online. Compania de telefonie a lansat cu putin timp in urma ClickShop, un magazin virtual care are la baza o platforma dezvoltata de Deutsche Telekom, insa mai are de crescut si de aratat in domeniu.

La modul cum s-a prezentat pagina, sa ma mai intreb daca Posta s-a gandit la o varianta a magazinului virtual pentru mobile, asa cum are eMAG de exemplu http:m.emag.ro prin care clientii pot sa achizitioneze produse direct de pe dispozitivele portabile?

No comments:

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...