Translate
-
Am gasit un articol interesant care m-a ajutat sa imi fac o imagine asupra a ceea ce e posibil sa se intample in viitor in fluxul informatii...
-
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...
-
Iata un articol din Evenimentul zile . Mobilul face si transferuri bancare Consuela Stegarescu De pe celular se pot consulta soldurile contu...
Wednesday, March 04, 2009
Rezultate Orange Romania
In T4 2008 Orange a obtinut venituri de 334 mil. euro, cu 5 mil. euro mai mari (1,5%) decat cu un an in urma.
Numarul de clienti a crescut la 10,355 milioane, cu 5,5% (0,542 milioane) mai mult decat la finele anului 2007, insa sub estimarile facute de companie anterior.
Fata de luna septembrie 2008, numarul de clienti Orange a crescut cu 1,4% (147.000 utilizatori).
Numarul de utilizatori ai serviciilor EDGE si 3G a explodat in T4, crescand cu 527.000 (46%) la 1,673 milioane. Fata de finele anului 2007, numarul de clienti ai serviciilor de date a crescut cu 661.000 (65%).
Tuesday, March 03, 2009
Gazeta sporturilor- GSP pe mobil.
Digitair spune ca m.gsp.ro a fost accesat insistent in prima etapa a returului de catre utilizatorii de internet mobil din Romania. Potrivit datelor site-ul a avut 20.260 de afisari si 5.758 vizitatori unici vineri 27 feb 2009. Sambata au fost peste 7800 de utilizatori unici iar in ultima zi a etapei, 7.200 de persoane au accesat de pe telefonul mobil site-ul gsp.
Posesorii de iPhone pot sa acceseze varianta clasica de web a gsp.ro
Asteptam replica celor din trustul Mediapro si Realitatea cu pagini mobile dedicate pentru prosport.ro, sport.ro sau Realitatea sport ...
Friday, February 27, 2009
Japonezii dau iPhone pe gratis!
Promotia dureaza pana in mai 2009. Nicaieri in alta parte a lumii nu exista o oferta cu iPhone gratuit...ceea ce inseamna ca acolo telefonul de la Apple are concurenta serioasa...
In Romania doar Orange distribuie inca exclusiv mult doritul handset... Si pe un munte de bani si o gramada de conditii...
Konnichiwaaaa !!!! こんにちは
Thursday, February 26, 2009
Laptopuri de la Nokia
Deoarece o multime de oameni iau pentru prima oara contact cu internetul nu pe PC ci pe telefonul mobil, cei de la Nokia s-au gandit ca telefoanele si PC-urile au tot mai multe in comun si converg in tot mai multe feluri . Asa ca au hotarat ca e bine sa intre in business-ul cu laptopuri.
Nu e o surpriza faptul ca Nokia vrea sa intre in segmentul laptop-urilor, mai ales ca multi operatori de telefonie mobila vand laptop-uri alaturi de diferite tipuri de abonamente, lucru de care Nokia ar putea profita din plin.
Thursday, February 19, 2009
Sex, Muzica, Adolescenti, Madonna !
Care e legatura cu stirii cu telefonia mobila? In afara de faptul ca un procent imens de adolescenti asculta si descarca muzica direct pe telefonul mobil , operatorii telecom sunt implicati direct si s-au orientat asa ca spectacolul Madonnei este sponsorizat oficial de Vodafone Romania, promovat de Live Nation si organizat de Emagic!
Wednesday, February 11, 2009
On the Move...
Cosmote - 11.707, Vodafone - 7.328, Orange - 6.849, Telemobil - 211 si RCS&RDS - 128.
Customer care....baze de date si organizare de Romania
Pana inchei un contract cu ele ca apoi, din cauza dezvoltarii explozive si a faptului ca trebuie sa multumeasca simultan milioane de clienti cu probleme distincte sa ai surpriza sa nu-si mai aminteasca de tine, ba mai mult sa te trateze cu spatele....
Am avut abonamente de telefonie mobila in toate retelele si o data cu ele am avut probleme marunte cu fiecare, totusi din punctul meu de vedere ca si utilizator marunt, unul din operatori este campion la absurditati.
Intr-o zi, am incercat de mai multe ori sa folosesc un serviciu de web care de la un operator care m-a dezamagit total. Niciodata nu m-am putut loga in decursul unui an intreg. Intr-o zi am m-am incapatanat si am sunat la Customer Care unde n-au reusit sa ma ajute insa mi-au propus sa stearga contul vechi si sa-l recreeze din nou.. Am acceptat si mi-au raspuns...ne pare rau nu putem nici sa-l stergem... reveniti alta data...:)
Am incercat sa utilizez un canal USSD care punea la dispozitie acelasi serviciu.. N-a mers... N-am reusit decat peste cateva zile sa rezolv problema si sa utilizez serviciul respectiv. Din aceasta cauza si bineinteles datorita faptului ca erau cei mai scumpi iar calitatea serviciilor oferite profund dezamagitoare am hotarat sa ma portez in alta retea.
Am platit toate facturile si m-am portat catre o alta retea care sunt sigur ma va uimi cu alte probleme mai mari , mai frumoase, mai absurde...
Dupa un timp, am primit ultima factura la care operatorul urma sa-mi dea banii inapoi pe serviciile platite anticipat si neutilizate. Suma nu era mare insa am hotarat sa am o experienta pana la capat. Am intrat intr-un magazin destul de mare si am cerut cu factura in mana sa mi se dea banii inapoi. Mi s-a spus ca nu se poate ci doar la o reprezentanta a operatorului. Am insistat spunand ca atata vreme cat se pot emite facturi si chitante si pot verifica online in bazele de date sumele si facturile si sa mai incerce. Mi-a recomandat sa sun la relatii cu clientii. Normal, daca m-am portat in alta retea nu mai am acces la acest serviciu si l-am rugat sa sune el pentru mine. A sunat si dupa 15 minute mi-a spus ca pot sa-mi ridic banii doar daca ma duc in urmatoarele 48 de ore si doar de la reprezentanta. Daca nu ma duc in 48 de ore nu pierd banii dar trebuie sa o iau de la inceput cu cererea si cu drumurile.
OK. am inteles, ma duc la reprezentanta cu aceeasi factura in mana. La reprezentanta o fata draguta mi-a spus ca nu poate sa-mi dea banii fiindca cererea nu a fost inca aprobata si sa vin peste 48 de ore ! Super! Senzatie de ping pong pe banii mei! M-am trezit intre Nadal si Federer !
Recunosc nu e prima experienta neplacuta cu companiile telecom. Nu vreau sa povestesc ce-am patit cand am vrut si am platit instalarea internetului fix acasa.... Sunt convins ca sunt probleme de sute de ori mai mari si mai aberante decat cea expusa si ma confrunt si eu permanent cu ele. Si eu am probleme pe care n-am putut sa le rezolv din cauza inflexibilitatii si a procedurilor si imi vinea sa ma ascund de absurdul situatiei...Eu zic ca trebuie sa ne gandim intotdeauna la finalitate, la obiective, la satisfactia celui care iti da banii si nu la modul cum se rezolva problemele . E un sfat bun, mai ales pe criza asta.
Luat la rece, pana la urma nu e vina celor de la Customer Care care ies cu pieptul in fata clientilor ci a celor care fac procedurile si regulile in aceste companii, a celor care dimensioneaza si invart bugetele, a celor care dau OK-urile pentru reguli.
Totusi , la banii care se incaseaza de la romani, cand vom avea niste servicii de relatii cu clientii , organizarea si operativitatea pe masura brandurilor si a cifrelor de afaceri ale multinationalelor? E posibil sa se intample asa ceva in Marea Britanie, in Franta , Germania sau Olanda?
Introducing GPT-4o
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...