Translate

Monday, December 11, 2006

Glume de Sarbatori...

-Tata, imi cumperi un mobil hightech 3G cu USB, bluetooth cu camera video, GPRS si cu aplicatii java si mp3? - Fiule, tu nu te-ai putea droga si tu ca ceilalti copii?!

Vodafone ne indeamna la joaca de Sarbatori

Vodafone isi face simtita prezenta de sarbatori si pe net. De fapt ne-a cam obisnuit aproape in fiecare an sa gasim un joc haios in flash inspirat de craciunei, spiridusi , reni sau alte personaje funny. http://www.vodafone.ro/personal/x-mas/.
Ceea ce mi se pare misto e ca jocul in flash este gandit si dpdv marketing fiindca baietii isi promoveaza ofertele, produsele si portalul de content si servicii Vodafone live! Bravo misto mixul si va astept cu asemenea idei combinate si pe reviste , radio, alte portaluri de net si pe TV.
Acum despre joc.
Scopul jocului este ca jucatorul sa faca fericite cat mai multe personaje intr-un timp cat mai scurt. Gradul de fericire se masoara in stelute, pe o scara de la 0 la 5. Pentru a face fericite personajele, trebuie sa cunoasti preferintele acestora.
Ca sa le cunosti mai bine trebuie sa dai click pe ele si vei afla cate ceva despre fiecare.
Ce trebuie să faci? te plimbi prin oraş , întâlneşti diverse personaje şi le afli dorinţele cauţi obiecte şi le oferi personajelor vezi cât de fericiţi i-ai făcut ... într-un timp cât mai scurt...
Premii puse in joc
Locul I: Laptop Toshiba Qosmio G30-194, cu Smart Modem şi abonament pe un an Mobile Internet 1 GB
Locul II: Sistem Home Cinema Panasonic SC-HT545WE-S cu DVD
Locul III: Consola Sony PlayStation2 Black (+ 4 Jocuri)
Premiu special: LG KU800 (Chocolate)

Saturday, December 09, 2006

Gay Mobile...

Nevoia omului de a se diferentia de ceilalti a existat dintotdeauna. Toti vor sa fie altfel ...sa fie unici sau apartinand unei anumite categorii. Asa au aparut telefoanele de lux, telefoanele pentru copii.. in curand probabil o sa iasa pe piata telefoane pentru pisici (Pe bune cred ca e o idee super. Cine vrea sa vada ce face pisica cat timp e la serviciu trebuie doar sa o apeleze si ea o sa-i raspunda cu un miauuu lung...)
Telefoanele din ziua de azi sunt superpersonalizate. Si drept dovada ca nu vorbesc prostii : telefoane pentru gay - roz bombon. Ce mai! Ideea oamenilor de marketing a izvorat dintr-o gandire profunda...

Thursday, December 07, 2006

Zapp vrea sa lanseze 3G in 2007 si intra pe placinta televiziunii digitale.

Operatorul Zapp intră pe segmentul televiziunii prin satelit şi va lansa 3G în 2007

Telemobil, operatorul serviciului de telefonie mobilă Zapp, va intra pe segmentul televiziunii digitale prin satelit în septembrie 2007 şi va furniza telecomunicaţii în baza licenţei 3G în Capitală până la finele anului viitor, urmând ca în 2008 să extindă aria de acoperire în alte 24 de oraşe.
"La începutul anului viitor, portofoliul de telefoane mobile va fi completat cu un model care va permite clienţilor Telemobil să vizioneze programe TV. Pentru cei care vor să acceseze programele TV pe propriul televizor, compania va pune la dispoziţia clienţilor un dispozitiv special", a declarat directorul general al operatorului, Victor Stan.
La finele anului 2007, traficul de date va avea o pondere de 50%, iar în 2008 va depăşi partea de voce", a estimat Stan.
Telemobil va încheia anul 2006 cu o cifră de afaceri de 128 milioane de dolari, comparativ cu puţin peste 120 milioane de dolari în 2005, a mai spus Stan.
Compania avea 470.000 de clienţi la finele lunii septembrie şi se va apropia de 490.000 la finele lunii decembrie.

Cosmote testeaza piata clientilor business

Cosmote Romania a lansat in aceasta saptamana primele pachete de servicii destinate clientilor corporate, a declarat Nikolaos Tsolas, CEO al companiei. Oferta destinata companiilor este disponibila sub forma a opt planuri tarifare, si include convorbiri de pana la 1.000 de minute nationale pe luna si apeluri nelimitate intre grupul de utilizatori format din angajatii unei companii
Oferta este disponibila insa in acest moment doar prin echipa de vanzari directe a Cosmote, astfel ca o companie nu poate contracta aceasta oferta de la dealeri sau de la un magazin Cosmote. "Probabil ca principalul factor de atractie pentru companii va fi posibilitatea de a realiza apeluri nelimitate intre angajati, functie disponibila in schimbul unei taxe lunare.
Credem ca oferta va fi atractiva pentru toate tipurile de firme, inclusiv cele multinationale. Deocamdata oferta e disponibila doar prin echipe de vanzari dedicate, pentru ca vrem sa vedem cum reactioneaza piata", a declarat pentru ZF Costas Kapetanopoulos, directorul de marketing si comunicare al Cosmote.
Operatorul estimeaza ca va avea peste un milion de clienti la finele acestui an.

Tuesday, December 05, 2006

Ai mobil cu camera? Yahoo si Reuters investesc in citizen journalism

Yahoo! si Reuters vor introduce un nou serviciu care va gazdui fotografii si clipuri video capturate de catre public, dorind sa transforme in jurnalisti de ocazie milioanele de oameni ce detin camere digitale sau telefoane mobile cu camera.
Incepand cu 5 decembrie, continutul trimis de catre public va fi afisat pe site-urile Reuters.com si Yahoo! News, cel mai popular site de stiri din Statele Unite.
Pe piata exista o cerere perpetua pentru imagini interesante fiind intotdeauna nevoie de continut potrivit pentru stiri de la contribuitori part-time, cunoscuti sub numele de "stringer".
Proiectul face parte dintr-o miscare mai ampla, denumita "jurnalism cetatenesc" (citizen journalism) - o miscare initiata de fenomenul blogurilor (jurnalele personale online), site-uri de stiri locale si globale, precum CNN si BBC, pentru a vedea daca cititorii pot deveni reporteri.
Reuters deja a investit in Pluck - companie care distribuie continut din blog-uri, ziare si alte surse media traditionale. Yahoo! are de asemenea planuri mari pentru serviciul You Witness News. Continutul receptionat va aparea si in sectiunile de sport si divertisment ale site-ului Yahoo!, iar pe termen lung se gandesc la extinderea serviciului pentru stiri locale.
CNN, postul de televiziune detinut de Time Warner, a introdus in august o sectiune asemanatoare pentru continut trimis de utilizatori: I-Reports.
Utilizatorii vor putea trimite fotografii si clipuri video capturate in sectiunea You Witness News a site-ului Yahoo!. Editorii de la Reuters si Yahoo! vor filtra continutul trimis de utilizatori si vor alege imagini relevante pentru articole, la fel cum sunt triate si imaginile profesionistilor.
Reporterii de ocazie nu vor fi recompensati pentru imaginile ce apar pe site-urile Yahoo! si Reuters, singura exceptie fiind facuta in cazul continutului care va fi distribuit si clientilor Reuters. Chris Ahearn a declarat ca inca nu stie cum vor fi structurate aceste plati. Suma va fi relativ mica, insa Reuters probabil va oferi mai multi bani celor care ofera exclusivitati . In prezent Yahoo! si Reuters nu au nicio intelegere financiara, dar daca Reuters va crea un serviciu separat de stiri, agentia va fi nevoita sa imparta veniturile cu Yahoo!.

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...