Facebook Home a fost lansat, reprezentand o interfata care
functionează pe orice telefon inteligent cu Android si care pune accent pe
interactiunile sociale ale utilizatorilor. Eu spun doar ca lumea astepta un telefon FB iar Mark a lansat doar un screensaver frumos....
Cei de la Facebook spun ca aplicatia Facebook Home
schimbă radical modul de folosire al unui smartphone. Interfata poate fi
instalată peste sistemul de operare Android si favorizează utilizarea
terminalului în primul rând ca o unealtă de socializare.
France Telecom –Orange
este primul mare operator din Europa ce are exclusivitate pe noul HTC First cu
interfata Facebook Home ce va fi livrat clientilor din Franta si UK din vara
lui 2013
Tot mai multe telefoane inteligente incearca
sa incorporeze din ce in ce mai multi si mai variati senzori ce pot reactiona
calitativ sau cantitativ prin proprile mărimi măsurabile, la anumite
proprietăti fizice sau chimice ale mediului din preajma . Senzorii vor putea
măsura/înregistra de exemplu presiunea, umiditatea, câmpul magnetic,
acceleratia, forta, intensitatea sonoră, radiatiile sau poate mirosul, poluarea
din jur, paşii si distanţa parcursă, nivelul de inteligenta al partenerului de
discutie, compozitia urinei, numărul de calorii arse sau pe viitor starea de
spirit a caineului sau a soacrei.
Dupa lansarea Samsung
Galaxy 4 prin care telefonul utilizeaza funcţia S Health ce permite
utilizatorilor să-şi monitorizeze constant starea de sănătate iata ca japonezii
de la Fujitsu intenţionează să comercializeze în cursul anului viitor un telefon ce va permite strângerea de date
referitoare la sănătate .
La Samsung Sg4, în gama
S Health impreuna cu brăţara de fitness S Band sistemul monitorizează pulsul
utilizatorilor şi înregistrează date precum numărul de kilometri parcurşi în
alergare, viteza medie sau numărul de calorii arse. Toate
aceste informaţii ajung în smartphone-ul Samsung Galaxy S4 prin bluetooth. Cu ajutorul aceleasi functii se poate monitoriza se pare
pana si ritmul cardiac.
Telefonul celor de la
Fujitsu funcţionează prin măsurarea variaţiilor de strălucire ale feţei unei
persoane, cauzate de fluxul sanguin. Ţinând smartphone-ul îndreptat spre faţă
cinci secunde, aparatul poate măsura nivelul hemoglobinei, folosindu-se de
calitatea acestei proteine de a absorbi lumina verde din spectrul vizibil. Sistemul
poate elimina din calcul mişcările capului sau alte perturbări, oferind o
estimare precisă a ritmului cardiac.
Cu ajutorul telefonului
asta ai putea sesiza la vama un calator emotionat peste limite sau pur si
simplu poti vedea daca intr-adevar iubita e indragostita de altcineva....
Cosmote face schimbari importante. Mai intai lanseaza o noua cartela preplatita de internet ce va fi disponibilă în două variante: Cartela Connect GO la
8.68 euro (TVA inclus) şi Cartela Connect GO însoţită de modelul 3G MF195 la
149 RON (TVA inclus).
Cele două pachete includ 1GB trafic de date, disponibil
timp de 30 de zile, la viteze de download de până la 21,6 Mbps.CONNECT GO oferă
acces la extra-opţiuni ce pot include până la trafic nelimitat
preplătit, în perioada de valabilitate, cu viteze de download de până la 21,6
Mbps.
Pe de alta parte, si fara nici o legatura cu produsul nou lansat, Nikolai Beckers a
fost numit în funcția de CEO al COSMOTE Romania și Romtelecom, începând cu 1
aprilie 2013 in locul lui Stefanos Theocharopoulos.
Noul CEO sustinut de Deutsche Telekom are o experienta extinsa in telecom, IT&C, Internet si atentie: in Social Media! Suna interesanta mutarea lor si asteptam sa vedem cum va implica Cosmote mai activ in fenomenul internetului si a retelelor sociale.
Dupa 5 ani in Romania, fostul CEO , dl. Stefanos Theocharopoulos pleaca si va ocupa functia
de Group Chief Technology & Operations Officer in Grecia in cadrul OTE
Group.
Orange lanseaza un joc online ce include
interactivitate pe mai multe platforme de comunicare: Facebook, sms, newsletters
, portal mobil. S-ar putea sa fie primul joc cross platforme ce foloseste
interactivitatea utilizatorilor pe mai multe canale de comunicare simultan.
S-ar putea sa mai fi fost campanii ce includeau jocuri online si numere scurte
de sms insa Orange are posibilitatea sa foloseasca acum mai multe tool-uri .
Concursul Ghiceste scorul este un joc online interactiv bazat pe programul meciurilor din campionat disponibil la www.orange.ro/ghiceste-scorulsi
ulterior in Portalul Orange pe mobil, lam.orange.ro.
Concursul se desfasoara
in perioada 1 martie -1 iunie 2013, este impartit in trei faze, iar cei care
doresc sa participe se pot inscrie prin crearea unuicont online
Orange, fie ca sunt clienti Orange sau nu.
Participantii au
posibilitatea sa completeze scorurile meciurilor in pagina web dedicata
concursului si sa obtina astfel puncte daca ghicesc echipa câstigatoare,
diferenta de goluri, scorul final sau numarul total de goluri. Concurentii mai
pot acumula puncte si daca raspund corect la un set de intrebari suplimentare
din pagina concursului sau prin folosirea unor coduri promotionale ce vor fi
distribuite prin campanii SMS, pe pagina Facebook aOrange România, prin newsletter-e sau prin alte
canale de comunicare. In plus, clientii inscrisi in programul Suporter vor putea
primi coduri promotionale daca trimit un SMS gratuit la numarul 213 in reteaua
Orange.
Pe lânga premiile
oferite pe baza clasamentelor si a punctajelor obtinute, ce constau in
smartphone-uri Sony Xperia™ U, o tableta Sony Xperia™ S si vouchere in valoare
de 10 euro fiecare pentru cumparaturi inmagazinul online
Orange, toti cei inscrisi in concurs vor participa la o
tragere la sorti cu premii, având posibilitatea sa câstige smartphone-uri Sony
Xperia™ U.
Programul Suporter
este un produs de telefonie mobila original, creat special pentru suporterii
fotbalului românesc. Acesta imbina beneficiile cartelei Orange PrePay sau ale
abonamentelor cu bonusuri acordate ori de cate ori echipa favorita marcheaza un
gol sau câstiga un meci, cu informaţii in timp real despre evoluţia acesteia si
conţinut mobil pentru personalizarea telefonului.
Utilizatorii se pot
inscrie in programul Suporter printr-un mesaj gratuit cu numele echipei de
fotbal la numarul 321.
La finele lui 2012 Cosmote avea aproape 6,3 milioane de clienţi, în scădere
cu 3,3% faţă de 2011.
Cosmote Romania a
înregistrat în ultimul trimestru din 2012 un profit operaţional (EBITDA) de
30,2 mil.euro, în creştere cu 0,3% faţă de anul precedent la o
cifră de afaceri de 113,7 mil. euro, în scădere cu 9,9%
Venitul mediu lunar per utilizator pentru 2012 s-a mentinut la fel ca
in 2011 adica la 5euro/user