Translate

Saturday, September 02, 2006

Azi la ora 21 joaca Romania cu Bulgaria


Vodafone Romania a devenit noul sponsor oficial al echipei nationale de fotbal.

Gratie acestui parteneriat cu FRF, clientii Vodafone Romania vor putea urmari in direct pe telefonul mobil toate meciurile pe care echipa nationala de fotbal a Romaniei le va juca in tara, iar, pentru inceput, utilizatorii serviciului "Vodafone live!" vor putea urmari pe mobil partida Romania - Bulgaria, care va avea loc sambata seara si va conta pentru calificarile la Euro 2008.

O alta facilitate o reprezinta faptul ca utilizatorii Vodafone Romania vor putea descarca din Vodafone live! imagini cu jucatorii romani si antrenorii lor, videoclipuri cu momente memorabile din istoria Nationalei, precum si videoclipuri cu "secrete" de joc, de la cei mai buni fotbalisti romani ai tuturor timpurilor.

Misto mai nene. Acuma daca sunt sponsor oficial poate le-au dat si alor nostri niste miute gratuite si niste telefoane ca sa comunice mai bine in teren.
Hai Bafta Romania! Sa n-o dati iar in bara !

2 comments:

Cristi Popescu said...

Are rost sa comentez acest subiect? :( Scorul a fost 2:2 insa a fost un meci de tinut minte. Pur romanesc. Ar trebui sa inregistram aceasta marca . Pierdut in ultimele minute. Scorul a fost 2 la 0 pana in minutul 82 cand in 2 minute bulgarii ne-au dat o lectie: 2 goluri superbe care ne-au spulberat toate sperantele. Eu am o obsesie cu pierdutul asta prostesc pe final care este pur romaneasc pentru toate domeniile. Mi-a adus aminte de un mesaj pe care l-am trimis la Adevarul exact in seara cand se duelau pentru putere la un meci televizat Nastase si Basescu. Daca o sa-l gasesc o sa-l pun in blog.

Cristi Popescu said...

M-am ambitionat si am cautat acel articol. Il pun acum cu copy /paste cu adaugirea ca aceeasi senzatie de muci in fasole am simtit-o si aseara la meciul cu Bulgaria.

Domnule Cristian Tudor Popescu,

V-am vazut aseara la emisiunea electorala care i-a pus fata in fata pe Traian Basescu si Adrian Nastase
Sunt un om normal care traieste in tara asta numita Romania. Dintr-o coincidenta ma cheama la fel ca pe dvs si traiesc zi de zi in Bucuresti. Ceea ce m-a determinat sa pun mana la ora asta (1:00 PM) initial pe un pix si apoi pe tastatura acestui computer si sa va scriu este SENZATIA care m-a cuprins ( si pe care am vazut-o si la Dvs printr-un zambet ciudat arcuit spre grimasa)…
Senzatia mi-a aparut in momentul in care spre finalul emisiunii de la TVR, a izbucnit spectacolul intitulat “Oglinda”….Pana la ora aceea am urmarit cu interes dezbaterea si am apreciat atat profesionalismul afisat in emisiune de toti participantii ( producator, moderator, formatul emisiunii, obiectivitatea si echidistanta ziaristului .. ) si chiar incercarea concurentilor la prezidentiale de a afisa o atitudine civilizata, profesionala, europeana, cu staif, ca la carte… de a incerca sa se comporte nemteste, de a raspunde uneori direct si cat mai capabil la intrebari…Mi s-a parut ca evenimentul pare interesant si OK …. si ca leoata aia de idioti din primul tur a disparut si ca oamenii care au ramas au evoluat mult imbracand un costum curat, modern, cu eticheta europeana….
Brusc , dupa episodul “Oglinda” , avand drept protagonisti pe domnii actori Adrian si Traian, m-a cuprins un sentiment ciudat dar cunoscut…E acelasi sentiment care m-a invaluit de multe ori de cand imi tarasc zi de zi existenta…E senzatia pe care am simtit-o in minutul ’93 in meciul cu Danemarca ,in meciurile cu Irlanda sau Crotia la mondiale cand am pierdut sansa de a evolua spre nivelul urmator, e senzatia pe care am simtit-o luna de luna cand mi-am promit ca luna viitoare o sa fie mai bine dar imi numar banii din buzunar si ma gandesc la datorii , e senzatia de luni dimineata pe care o simt cand vin la serviciu dupa un Week-end. E senzatia aia de dezamagire si dezgust pe care am simtit-o cand am fluturat entuziast steguletul american atunci cand a venit Bill Clinton la Bucuresti si ne-a spus ca o sa intram in Nato abia peste 4 ani….. E senzatia aia de cursa maraton ceas care o pierzi impiedicandu-te in fata panglicii cu un metru, senzatia aia de voma-dezamagire -paradox pe care o ai cand te duci sa cumperi ceva si tocmai ti-o cumpara altul in fata ta si-l vezi frecandu-si mainile de bucurie. E starea aia care vine dupa ce faci un efort monstruos sa prinzi autobuzul sau metroul si cand ai senzatia ca l-ai prins - ti se inchide usa fix in nas fara sa mai poti face nimic. E starea aia de uimire pe care ti-o da un proiect la care ai muncit o gramada de ani si cand sa-ti culegi roadele vine un prost in ultimul moment cu o aiureala si te imbranceste de pe podium…..E senzatia pe care am simtit-o cand am vazut echipa de gimnastica a Romaniei pe toate cele trei trepte ale podiumului la Sidney si peste o zi am aflat ca din cauza unei aspirine am pierdut o medalie de aur si un record de Guiness Book.. E senzatia pe care mi-a dat-o Mutu cand dupa ce a fost transformat intr-un erou ca a venit la nationala calcand pe Mourinho a fost bagat in jeg pana la gat si am aflat cu totii ca baiatul model care baga goluri superbe si isteriza pustoicele in Londra- tragea prafuri pe nas . As putea sa o numesc popular senzatia de a da cu “mucii in fasole”….Senzatia asta mi-au dat-o aseara tovarasii Nastase si Basescu cand mi-au prezentat discursul lor de cacat pentru a veni sa-mi puna jugul si sa-I car in spate inca 5 ani.
Ma gandeam sa ma duc duminica sa votez …Ei bine , Domnule Popescu m-am trezit din euforia aia de la inceputul emisiunii cu iz de hipnoza si m-am dus ca un bou sa ma uit in oglinda de la baie. Ceea ce mi-a dat senzatia de care v-am pomenit mi-a confirmat si oglinda atunci cand am aprins becul: am vazut un ROMAN prost ! Da domnule asta sunt: un ROMAN PROST ca noi toti cei din tara asta si presimt ca o sa ma duc duminica la vot si… dupa entuziasmul pe care mi-l da actiunea aia cu stampila, indiferent cu cine as vota o sa-mi dau seama peste putin timp ca am “ dat cu mucii in fasole” !

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...