Translate

Tuesday, October 09, 2012

Orange relanseaza aplicatia Contul meu Orange.


Cu noua versiune a aplicatiei Contul meu Orange lansata astazi ai acces direct de pe smartphone-ul tau cu sistem de operare Android la toate informatiile care te intereseaza despre numarul tau de telefon, la review-uri, precum si la sectiunea de asistenta Orange Help. 

Ai acces la toate numerele tale de telefon direct de pe mobil, de pe un singur cont. Tot ce trebuie sa faci este sa iti creezi propriul cont online Orange pe www.orange.ro/contul-meu sau direct din aplicatie si sa adaugi toate numerele pe care le detii, fie ca sunt abonamente sau cartele PrePay.

daca esti client Orange Prepay, cu aplicatia Contul meu Orange poti
vizualiza detaliile convorbirilor si informatiile despre consum
efectua reincarcari
afla bonusul de reincarcare acumulat prin serviciul Orange Phone Credit
modifica optiuni si servicii

daca esti abonat Orange, cu aplicatia Contul meu Orange poti
vizualiza detaliile convorbirilor si informatiile despre consum
afla valoarea si scadenta ultimei facturi
plati facturile pentru oricare dintre abomente cu ajutorul cardului tau bancar
reincarca o cartela Orange PrePay cu credit sau direct cu minute, SMS sau optiuni de internet pe mobil
activa si dezactiva optiuni si servicii

daca nu esti client Orange, cu aplicatia Contul meu poti
gasi cu usurinta cel mai apropiat magazin Orange pe harta, folosind functia GPS a telefonului
afla tot ce vrei sa stii despre smartphone-ul tau in sectiunea Orange Help
citi review-uri despre cele mai noi smartphone-uri

No comments:

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...