Translate

Monday, May 07, 2007

Microsoft si Splendid Media ataca publicitatea pe mobil...

Cam tare alaturarea intre gigantul Microsoft si Splendid Media...Am vrut sa le pun alaturi ca sa evidentiez faptul ca placinta se poate umfla atat de tare incat unii viseaza ca macar firmiturile sa sature niste "pohte"...

Microsoft a anuntat ca va achizitiona compania ScreenTonic, ce se ocupa cu publicitatea pe telefoanele mobile, in scopul de a avea un punct de pornire in acest domeniu ce este in plina expansiune, potrivit International Herald Tribune.

Publicitatea pe telefoanele mobile este mica in comparative cu cea de pe Internet, insa este o tinta atat pentru Microsoft, cat si pentru Google si Yahoo. Publicitatea pe internet este o industrie ce a ajuns la cateva miliarde de dolari in doar cativa ani, si se spera ca si publicitatea pe telefoanele mobile sa cunoasca o crestere asemanatoare.

Piata de publicitate pe telefoane mobile in SUA a ajuns anul trecut la 421 de milioane de dolari si va creste pana la 4,8 miliarde de dolari pana in 2011, conform companiei de cercetare de piata eMarketer.

Microsoft planuieste sa ajunga Google construindu-si propriul motor de cautare si dezvoltand un sistem de administrare a publicitatii.

Un studiu realizat de AdMOb si adus in atentie de Splendid Media Interactive - furnizor ce ofera si servicii de mobile marketing - arata ca Romania se situeaza printre primele tari din lume in ceea ce priveste publicitatea pe telefonul mobil
Gratie parteneriatului exclusiv cu Ad2Go, Splendid Media Interactive este singura regie din România care vinde publicitate pe mobil, in cadrul aplicatiilor java.

Advertising pe telefonul mobil este un miraj pentru multi visatori care spera sa vinda continut. Deocamdata raman la ideea ca operatorii de telefonie mobila au inca pe masa lor aceasta placinta aburinda. As putea sa dau din nou exemplu pe Mfun care a incercat sa muste din bunatati insa din pacate a ramas fara dinti. Apropos , de cand s-au lansat au contractat vreo reclama pentru serviciile lor?( AD2go=Mfun pentru cine nu stie). Nu sunt carcotas, chiar le doresc succes si sunt curios daca au reusit sa sparga gheata. ( devreme ce nu am vazut inca alte aplicatii in afara de cele cu care s-au lansat presupun ca nu le merge extraordinar...)

1 comment:

Unknown said...

Buna, Cristi

iti multumesc ca ne-ai mentionat si as vrea sa te linistesc, pentru ca nu ne merge rau deloc si mai ales dintii nostri sunt toti la locul lor. :) In cele 6 luni jumatate care au trecut de cand am lansat mfun.ro am fost chiar mai ocupati decat am anticipat. Avem si contracte pentru spatiul publicitar din aplicatii, dupa cum poti observa daca le utilizezi, dar am avut parte si de un interes deosebit pentru serviciile ad2go. Ca atare, am lansat doar 2 aplicatii noi Mfun (Mobile Business si Fitness Master, care la momentul lansarii erau inca in lucru) si am preferat sa ne axam pe proiectele solicitate de clientii nostri. Sper ca foarte curand sa le vedem lansate.
Chair daca mobile marketingul este inca la inceput pe piata romaneasca, asta nu ne impiedica sa oferim servicii similare cu serviciile pe care marile companii le au la dispozitie pe pietele dezvoltate, cu atat mai mult cu cat receptivitatea companiilor locale este intr-o evidenta crestere. Te tin la curent cu evolutia noastra.
Numai bine,
Ioana

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...