Translate

Thursday, February 04, 2010

Nu suntem departe...Copiii nostri se vor naste cu telefonul mobil la ureche



1. Chiar asa.. inainte de se naste i-am putea trimite un sms sau un mail pe telefon si l-am consulta. Cand doriti sa va programez sa iesiti afara ? Treceti-va data in calendar si sincroniza-ti-va cu Outlook-ul sa nu uitati.

2. Ce-ati spune daca ati primi un mesaj de la propriul copil nenascut in care sa va spuna : Mami, da muzica mai incet si nu mai bea atatea bauturi carbogazoase. Zi-i lui tati sa nu mai fumeze ca ma deranjeaza !

3. Cand tati e plecat de acasa se poate o teleconferinta in 3?

4. Nu ma abonati si la net-ul mobil? ca ma plictisesc..Vreau sa pun niste poze noi pe facebook.

5. Incarcati-mi si mie cartela ca vreau sa imi iau ultima versiune a jocului Need for Speed.

6. Cand ies afara daca ma puneti sa aleg obiecte nu mai puneti tot felul de prostii. Va rog sa imi pregatiti o consola Wii sa macar un iPad cu ceva jocuri ca vreau sa fac putina miscare.

No comments:

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...