Translate

Friday, November 14, 2008

Pantofi pentru persoane originale...

Mobilitatea incepe de la pantofi ! :)
Sunt fascinat de imaginatia unora si incerc sa o dau mai departe...Incep cu pantofii hi-fi...Cred ca atunci cand il calci pe unul pe cap cu adidasii astia ar trebui sa-l intrebi mai intai ce muzica asculta ca eventual apoi sa ii dai suturi in ritmul preferat...Daca te calca totusi unul pe picior in autobuz si-ti schimba melodia preferata?





Superbi pentru plaja, si mare sau insule si locuri exotice...




Pentru masochiste....





Intotdeauna ca scosi din cutie...





Aveti grija ! Nevasta lui Doroftei a pus deja ochii pe ei...




SUPERBI...!!!! Pe bune ca mi-as cumpara o pereche...


Pantofii lui Margaret Thatcher- Doamna de Fier? Oricum sunt ieftini fiindca stiu ca aceasta criza financiara a ieftinit otelul si toate metalele.. S-ar putea relansa Sidex in moda?





Buni de dus la peste....




N-as vrea sa supar pe cineva incaltat cu asa ceva,...


Daca va plicitisiti de paianjen puteti inlocui cu un hamster....



S-a ieftinit si benzina!




Sure selling shoes is fun !

Wednesday, November 12, 2008

Lumea se mobi-lizeaza !


Utilizatorii telefoanelor compatibile Java produse de Nokia sau Sony Ericsson care instaleaza versiunea 4.2 a browserului Opera Mini pot viziona clipurile de pe site-ul de video sharing YouTube.com. Interesanta aceasta idee avand in vedere ca browser-ul Opera Mini vrea sa foloseasaca clipurile YouTube ( acesta apartinand deja gigantului Google care isi promoveaza propriul Google Chrome) . Google are propriile planuri si aplicatii customizate pentru cautarea pe telefoanele mobile.
Pe de alta parte Yahoo a venit cu o aplicatie si mai interesanta care incearca sa simplifice cautarea pe telefoanele mobile- tehnologia de cautare vocala One Search with voice. Pentru a cauta trebuie sa apesi pe butonul talk si sa spui cuvintele cheie dupa care se face cautarea. Telefonul trimite cuvintele catre serverele Yahoo care le convertesc in text si apoi efectueaza cautarea. Apoi rezultatele impreuna cu o reclama sunt afisate direct pe ecranul telefonului.

Monday, November 10, 2008

Ultimele aplicatii gratuite de la Nokia Beta Labs

Nokia Friend View Keep up and meet up with your close friends

Nokia Communication Center 2.0 Updated!Manage your contacts, messages and calendar

Nokia Photos 1.5 New!Transfer, organise, geotag and share

Enhanced Calculator for S60 Updated!Advanced calculator with improved usability

Nokia Email service Updated!Your email straight from your Nokia device

Nokia Chat Updated!Keep in touch with your friends

A-GPS Beta for Nokia N810 Improve GPS fix time on N810

Nokia Step Counter Every step you take

Share on Ovi Capture and share your mobile life.

MUPE Gateway to multi-user games and services.

Internet Tablet Video Converter Enjoy your videos on your Internet Tablet.

Nokia Audiobooks Educate and entertain yourself.

MOSH Client Conversation Group your messages to conversational threads.

Gizmo for S60 Instant messaging and free Internet calls.

Mobile Web Server Make your phone accessible via web browser.
Mobile Web Server Extensions My Mobile Site widgets

Mobile Codes Create 2D barcodes as real-world hyperlinks.

Wellness Diary Track your health and well-being.

Vodafone Office Connect (VOC)


Vodafone Romania va lansa miercuri un serviciu care permite abonatilor persoane juridice sa acceseze Internetul cu viteze de pana la 7,2 Mbps si telefonia fixa la un tarif lunar cuprins intre 19,04 si 28,56 euro (inclusiv TVA). Vodafone ofera companiilor o nouă soluţie integrată de comunicaţii, care acoperă atât nevoile acestora de acces la Internet şi aplicaţii online, cât şi la servicii de telefonie fixă

Serviciul Vodafone Office Connect (VOC) utilizeaza un dispozitiv la care se pot conecta simultan unul sau mai multe computere, desktop sau laptop, permitand accesul la Internet la viteze 3G broadband de pana la 7,2 Mbps.

De asemenea, echipamentul permite conectarea unui telefon fix, fiind alocat un numar fix Vodafone, cu prefixul "0372". In plus, odata cu activarea VOC, se creeaza o zona unde se poate conecta wireless orice dispozitiv mobil, incluzand laptop-uri, PDA-uri, smartphone-uri, etc.

Reţeaua 3G broadband a operatorului acoperă 522 de localităţi, reprezentând 50% din populaţia ţării. Parte a grupului britanic Vodafone, filiala locală este al doilea jucător pe piaţa telefoniei mobile, cu 9,256 milioane de clienţi la finele lunii iunie

Friday, November 07, 2008

Pachete de sms-uri ..superoferta de la Cosmo !

Pentru ca maine este o mare sarbatoare pentru romani si nu numai ... Sf Mihail si Gavril... avem pentru ei o superoferta de pachete de sms-uri!


Thursday, November 06, 2008

Servicii mobile e-health



Incet-incet oamenii includ folosirea telefonul mobil in proiectele lor si in alt mod decat pentru a vorbi intre ei. Modurile in care pot folosi puterea transmisiilor de date prin micutul telefon mobil incepe sa capete contur in domenii si servicii din ce in ce mai diverse.

De exemplu, furnizorul elvetian de servicii de medicina mobila Medic4all a lansat de curand in parteneriat cu Orange, un pachet de servicii de telemedicina.
Serviciul operareaza un call-center si a unui centru medical operativ cu 100 de medici. Medicina mobila sau e-health inseamna ca poti avea doctorul cu tine, un doctor ce poate vorbi orice limba si este disponibil 365 de zile pe an, oriunde in lume. Medic4all este o companie care ofera servicii de e-health in 28 de tari

Odata cu acest serviciu, Orange si Medic4all pun la dispozitia clientilor si un dispozitiv de monitorizare a sanatatii, Wrist Clinic. Practic, dispozitiivul consta intr-o bratara de mana care realizeaza o multitudine de teste utile de control al sanatatii si de prevenire a afectiunilor. Clientii pot avea in permanenta informatii referitoare la tensiunea arteriala, puls, EKG, temperatura, ritmul respirator, saturaţia oxigenului in sange si alti parametri medicali. Rezultatele masuratorilor se trimit automat prin bluetooth catre telefonul mobil si apoi catre fisa medicala online, prin reteaua de date Orange. Partea frumoasa e ca Serviciul Medic4you poate fi utilizat oriunde atat in tara cat si in strainatate. Prin fisierul Internet Multiligual, medicii pot consulta fisa medicala a pacientului disponibila in 18 limbi, ii pot prescrie retete si oferi un diagnostic sau il pot directiona catre un consult de specialitate in orice tara

O alta companie, mult mai cunoscuta pe piata din Romania, British Airways a lansat serviciul de rezervari prin intermediul telefonului mobil, gratuit si in 11 limbi. Accesand www.ba.com/mobile poti vedea orarul de zbor, poti selecta locurile si poti realiza formalitatile de imbarcare dus intors. Sa speram ca in viitorul apropiat vom avea si un serviciu care sa fie conectat la tabela de zboruri din cadrul aeroportului Otopeni. Ar fi supercomod sa verifici in timp real de pe telefon daca avionul cu care iti vin rudele sau prietenii tocmai a aterizat sau are ceva intarziere.

Lista serviciilor de acest gen poate fi destul de mare si toti trebuie sa se gandeasca la astfel de oportunitati. Nu degeaba majoritatea operatorilor lanseaza pachete de acces mobil la internet ce includ trafic de date si minute nationale incluse, precum si terminale smartphone si laptopuri, cu scopul de a-si intari portofoliul de clienti pe serviciile de date mobile.

Se estimeaza ca numarul utilizatorilor de internet din Romania va ajunge, la sfarsitul acestui an, la noua milioane, in timp ce numarul conexiunilor va atinge sapte milioane, iar ponderea conexiunilor mobile va creste in detrimentul celor fixe.
Potrivit ANC, numarul conexiunilor mobile si fixe la internet era de 5,79 milioane, la sfarsitul lui 2007, in crestere cu 76% fata de 2006.

Wednesday, November 05, 2008

Imaginatie si inventii

Oamenii intotdeauna viseaza si visele lor transformate in realitate ii imping inainte.

Imi plac extrem de mult aceste idei traznite dar geniale ! Dupa mine geniile pana la urma sunt niste trasniti care au reusit sa confirme. Prima poza de exemplu reprezinta un ceas pentru ingineri...











































Friday, October 31, 2008

Rezultate Orange -multiplu de 10

Economia Romaniei va scadea accentuat anul viitor, tendinta pe care Orange spera sa o contracareze printr-o majorare a vanzarilor de date,
Orange Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala de telefonie mobila, a incheiat trimestrul al treilea cu 10,208 milioane clienti, in crestere cu 10% fata de perioada similara a anului precedent.
Desi economia Romaniei, conform tuturor prognozelor va scadea accentuat anul viitor, tendinta pe care Orange spera sa o contracareze se bazeaza pe majorarea vanzarilor de date.
Compania a inregistrat venituri de 349 de milioane de euro in T3, reprezentand o crestere de 7% pe baza comparativa fata de valoarea veniturilor din aceeasi perioada a anului 2007.
Venitul mediu anual pe utilizator (ARPU), inregistrat de Orange in T3, a fost de 122 de euro, in scadere cu 8% fata de perioada similara din 2007. Lunar revine un ARPU de aproximativ 10,17 Euro/luna
Ceea ce este ingrijorator totusi pentru toata piata telecom din Romania este faptul ca din al doilea trimestru al anului 2007, venitul mediu anual pe utilizator a scazut in fiecare trimestru cu cate trei euro, ceea ce inseamna ca utilizatorul si-a limitat cererea de servicii sau a migrat cu serviciile respective catre concurenta. Criza economica va accentua aceasta tendinta, piata din Romania fiind foarte senzitiva la pret.
Asteptam sa vedem efectele portarii dupa un an de zile si cine va investi mai mult in calitatea serviciilor, customer care , programe de loialitate si per ansamblu in multumirea si retinerea clientilor vechi.

De asemenea Orange are aproximativ 1.146.000 de clienti broadband, o majorare cu 127%
fata de trimestrul al treilea al anului trecut.

De asemenea ca si pura istorie, maine 1 noiembrie Orange implineste 10 ani ( 1998) de cand au lansat in premiera in Romania trei servicii cu valoare adaugata: Info Plus, Info Util si Repertoar. A fost pentru prima data in Romania cand un abonat al unei retele de telefonie mobila GSM a putut alfa informatii de ultima ora (stiri, informatii financiare, utile, adrese, numere de telefon, etc) prin intermediul telefonului mobil.

Ca sa putem sa ne dam seama cat de cat de evolutia acestei companii reamintesc ca in 10 februarie 1998, compania Orange a inregistrat spectaculoasa cifra de 100.000 clienti, de 10 ori mai mult decat estimarile initiale. Am putea spune ca Orange a crescut ca Fat Frumos , intr-un an cat altii in 10

Thursday, October 16, 2008

De ce e atat de important telefonul mobil pentru gigantii Google si Apple ?


In Saptamana Financiara apare un articol foarte interesant despre viitorul internetului mobil si al luptei incepute pe aceasta piata. Desi Google se lupta cu un gigant Apple in acest moment ( G-mobile- HTC cu Android avand forecast de 200.000 până la 400.000 de unităţi în 2008- spre deosebire de cele 10 milioane de dispozitive iPhone pe care le va comercializa Apple), sunt convins ca in final va invinge. Si Microsoft a fost un Goliat la inceput si iata ca micul David i-a dat cu prastia in cap. Dar pentru ce se lupta G-Phone-ul cu iPhone-ul?

Telefonul mobil are toate sansele să devină cea mai importantă invenţie din istoria omenirii. Acum în lume sunt 3,2 miliarde de utilizatori de telefoane mobile, iar numărul acestora va creste cu cel puţin un miliard în următorii ani. Astfel, telefoanele mobile sunt mai numeroase decât masinile (aproximativ 800 de milioane înregistrate în toată lumea) sau cărţile de credit (există aproximativ 1,4 miliarde în toată lumea). Telefonul mobil a inlocuit ceasul de la mana, portofelul, walkman-ul sau chiar bijuteriile afisate ostentativ pentru declararea statusului social... Mâine, cine stie ce va înlocui telefonul mobil

De ce e atat de diferit G-phone de iPhone? Puterea programului Android sta in faptul ca sistemul de operare este open source. Nu contestă producătorii de telefoane mobile, care sunt invitaţi să producă telefoane care să folosească noul sistem de operare. Le este asigurată dezvoltarea permanentă a sistemului, pe baza comunităţii open source întreţinute de Google si nu este un sistem inchis, controlat ca la Apple.

Care este miza?
Telefonul mobil va deveni mâine un centru informaţional, un instrument de navigaţie în lumea urbană, armă de temut a jurnalismului cetăţenesc, mijloc de verificare a identităţii unei persoane si probabil că acesta este doar începutul.

În încercarea de a se menţine cât mai aproape de consumator, companiile din întreaga lume vor folosi ecranul telefonului mobil asa cum astăzi folosesc ecranul computerului personal.

50 de miliarde de dolari va fi piaţa publicităţii pe mobile. În timp ce în 2008 Google câstigă sub un miliard de dolari din publicitate pe terminale mobile, viitorul ar putea fi cu mult mai frumos. Ca răspuns la o întrebare venită din partea editorilor alleyinsider.com, seful Google, Eric Schmidt, recunoaste că el visează la o piaţă de 50 de miliarde de dolari, din care Google să poată atrage aproape jumătate.

Potrivit eMarketer.com, în 2008, piaţa de advertising mobil va atinge aproximativ 1,7 miliarde de dolari, o sumă aproape dublă faţă de consumul de 878 de milioane de dolari atrasi în 2007. Până în 2012, este de asteptat ca piaţa să atingă 6,5 miliarde de dolari în SUA. Piaţa care va domina însă lumea întreagă este cea din Asia de Sud-Est, care ar putea atinge aproximativ 8 sau 9 miliarde de dolari în 2012Pe total, în 2012, publicitatea pe mobile la nivel mondial s-ar putea apropia de 20 de miliarde de dolari.

Tuesday, October 14, 2008

Comparatie iPhone vs Rock

Comparatie intre i-Phone si un bolovan. Profesionistii au facut o analiza comparativa intre aceste 2 produse. Au utitat sa adauge ca in acest moment iPhone-ul costa ceva banuti pe cand un bolovan poti obtine gratis din gradina.


Thursday, October 09, 2008

Sonerii Gratuite- Free Ringtones, Free Screensavers, Free Wallpapers, Advertised - Free Mobile Games, Aplicatii, Jocuri Free

Stiu ca n-o sa cada bine deloc unor distribuitori de jocuri, sonerii, wallpapere insa net-ul ofera din ce in ce mai mult alternative la oferta lor (produse free, bazate pe reclama). Trebuie sa inventeze noi modalitati de distributie, noi modele de business sa comunice interactiv , sa respecte nevoile utilizatorului final si sa joace alaturi de operatorii mobili, atragandu-i de partea lor... Cine poate citi printre randuri poate gandi, proiecta si dezvolta un portal de tip http://www.zedge.net/ dedicat utilizatorului de continut mobil pur romanesc. Mobile User generated content ! Abandonati business-ul clasic de distributie cu wallpapere, pornografie sau ringtones-uri polifonice si adaptati-va, reinventati ! Folositi toate canalele de distributie posibile: bluetooth, web, wap, IVR, USSd, Video, Voce, sms, MMS, Ringbacktones, pachete in SIM card, mixati cu TV, radio, panotaje, indoor, metrou sau BTL ...Incepeti Guerilla mobila , altfel internetul va musca tot mai mult !

Games

Most Downloaded
Newest
Most Commented

Categories
All Categories (757)
Action (328)
Adventure (193)
Applications (98)
Arcade (141)
Casino (54)
Guy Games (71)
Hollywood (10)
Mobile-Pets (29)
New (23)
One Thumb (53)
Puzzle (204)
Racing (25)
Sports (100)


Wallpapers

New and Popular (Top 120)
Most Downloaded
Newest
Top Rated
Most Commented

Categories

All Categories
Abstract
Anime
Auto & Vehicles
Babes
Bollywood
Comedy
Designs
Drawn/Cartoons
Entertainment
Games
Holiday/Occasions
Hunks
Logos
Love
Music
Nature/Landscape
News & Politics
Other
People
Pets & Animals
Signs & Sayings
Spiritual
Sport
Technology
Zedge Latino


RINGTONES


New and Popular (Top 120)
Most Downloaded
Newest
Top Rated
Most Commented
· Categories
· All Categories
· Alternative
· Blues
· Bollywood
· Children
· Christian & Gospel
· Classical
· Comedy
· Country
· Dance
· Electronica
· Entertainment
· Games
· Hip Hop
· Holiday
· Jazz
· Latin
· Message Tones
· News & Politics
· Other
· Pets & Animals
· Pop
· R&B/Soul
· Reggae
· Rock
· Sayings
· Sound Effects
· World
· Funny Tones
· Other language
· Ringtones Car
· Baby Ringtones
· Television
· Ringtone Dialect
· Ringtone Animals
· DJ Rap
· Christmas Ringtones
· Announcements
· Midi to Mp3
· Piraten Tones
· Ringtones
· SMS Tones
· Voicemail
· Name Ringtones
· Business Tones
· Others

Friday, October 03, 2008

America sau Japan? i-phone si aplicatii de la Apple sau telefoane si servicii de la NTT Docomo?



i-Phone-ul companiei Apple inca mai starneste controverse cu privire la cat de performat si ce servicii revolutionare si tehnologii incorporeaza acesta . Oare merita telefonul marketingul facut si toata nebunia iscata pana acum? Japonezii si sud-coreenii au lansat pe piata telefoane mobile asemanatoare modelului de la Apple. Pretul mic al iPhone 3G a obligat rivalii sa produca modele care costa mai putin si cu caracteristici mai performante. Companiile sud-coreene precum Samsung sau LG sunt printre principalii competitori care vor sa fure cat mai mult din felia Apple, insa nici giganti precum Sony-Ericsson nu stau cu mainile in san. Inca nu stim de ce sunt in stare japonezii care inca traiesc intr-o alta dimensiune a tehnologiilor.

In Japonia sunt telefoane mult mai competitive decat i-phone. Un feature al unui astfel de telefon este si optiunea “ word recognizer”. Un turist poate indrepta celularul pe strada catre o inscriptie japoneza si aparatul propune in cateva secunde o traducere in engleza a cuvintelor respective, avand astfel calitatea de translator multimedia.

Japonezii folosesc in mod curent serv iciul FELICA al NTT Docomo-care presupune incorporarea in telefon a unui sim bancar . Utilizatorul foloseste astfel telefonul ca si “ portofel” permitand platile fara sa apeleze la cash pentru plata la metrou sau la hipermarket. Tehnologia utilizata este una destul de simpla: terminalelor inteligente li s-a atasat un cip electronic (FeliCa ) produs de gigantul japonez Sony, care functioneaza pe baza de unde radio. Cipul contine informatiile cuprinse si in cardul de credit al utilizatorului si comunica cu dispozitivele electronice de plata instalate in magazine, astfel avand loc transferul de bani. Practic, utilizatorii au posibilitatea sa plateasca orice tip de cumparaturi, facturi, bilete de calatorii, dar si sa descuie usile camerelor din anumite hoteluri.
De la a plati cu telefonul pana la a fi platit direct pe telefon nu e decat un pas. Docomo Coin este un serviciu care iti permite sa acumulezi bani direct in telefon daca participi la diferite promotii sau consumi anumite reclame. Banii poti sa-i cheltuiesti prin Felica.

Chara-den este un serviciu in care userii folosesc un avatar in locul propriei fetze atunci cand initializaza un video call. Avatarul poate fi controlat de user si acesta poate schimba usor in timp real caracteristicile fetzei si expresiile acesteia conform caracterului ales. Chara-den este ideal pentru conversatiile jucause cu prietenii mai ales atunci cand nu vrei sa ti se vada pe ecran fatza in timp ce vorbesti sau nici macar poza ta stocata in telefonul partenerului de discutie Mi se pare super funny sa vorbesti cu colegii si in locul tau apelatul sa il vada pe Mickey Mouse, Popey marinarul, Yoda din Star Wars sau de ce nu pe Basescu sau Iliescu.

"Iubitul virtual"- Webkare este un nou concept care a innebunit Japonia. Mai precis este vorba despre fetele din Japonia, care au fost cu adevarat cucerite de simularea propusa de Webkare un site web care a generat un trafic imens si care are si varianta pe mobil. Webkare este un mix intre o retea sociala si o aplicatie de simulare in genul desenelor animate. Fetele se inscriu, devin membre ale unei retele sociale si isi folosesc toata imaginatia intr-o conversatie in urma careia vor obtine o intalnire cu unul dintre cele patru caractere diferite de baieti pe care ii pune serviciul la bataie.

Fitness Phone
este o aplicatie dintr-un telefon sofisticat care are incorporata instrumente de masura a greutatii, iti spun daca iti miroase gura sau ai baut alcool si-ti dau in timp real sfaturi personale despre sanatate in functie de varsta , sex si de greutatea dvs. Puteti pune camera telefonului pe aparatul de fitness si in functie de miscarile pe care le faceti va spune viteza cu care alergati, cate calorii ati ars sau ce dieta sa urmati.

Deci muscati din Apple sau faceti ochii mici ?

Thursday, October 02, 2008

Nu am nimic cu Coca Cola, nu fac urat la culoare rosie...


Nu am nimic cu Coca Cola, nu fac urat la culoare rosie ba chiar imi place si beau foarte des produsul american . Admir forta si munca creatoare a marketerilor de acolo respect faptul ca au inovat si explorat intotdeauna cu curaj zone de comunicare destul de incomode pentru alte companii. Totusi iata ca atunci cand te implici si muncesti exista si scapari. Sper ca aceste scapari sa nu fie o obisnuinta si un mod original de abordare a pietei si a consumatorului roman.
Dupa o experienta neplacuta petrecuta asta vara, cand am avut o discutie absolut ciudata cu Call Center-ul pentru clienti al Coca Cola despre castigarea unui premiu la un concurs prin sms ( premiu confirmat de catre cei de la Coca Cola) iata ca cei de la Coca Cola recidiveaza in stangacii. Atunci ar fi trebuit sa ridic un premiu inexistent ( din cauza stocurilor special epuizate de premii de la o benzinarie Rompetrol ) , acum se pare ca cei de la Coca Cola au descoperit ca merge asa si s-au specializat in fenomenul invizibilitatii.

La Webstock Awards- la care printre sectiunile festivalului enumar cateva interesante: The next mobile phone , Social Networking , User Generated Content, Content Aggregation, se afla si o sectiune nr 7. Company & Brand Blogs- Bloguri de companie sau lansate pentru sustinerea unui brand
.
Coca Cola este nominalizata pentru Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasca

Validarea unei lucrari se va face dupa cateva din urmatoarele criterii:
* compatibilitatea cu categoria in care a fost inscrisa
* originalitate - prospetimea ideii si gradul de unicitate (per ansamblu sau pe anumite caracteristici) fata de alte proiecte de acelasi gen din Romania.
* design - aspectul general al site-ului.
Din punctul meu de vedere Coca Cola Zero a castigat aceasta categorie.
www.decezero.ro este site-ul si campania castigatoare. Mi se pare geniala ! Site-ul si campania nu exista. Zero !

Mai sus este poza care poate fi analizata mai in detaliu daca dati click pe ea.

Wednesday, August 20, 2008

Ecologia si mobilul! Recycling is fun.

Ceva timp in urma scriam despre eforturile oamenilor de a constientiza ceea ce inseamna responsabilitatea fata de mediul inconjurator sau economia resurselor. Stiu ca e boring si subiectul deja a devenit aproape o moda plictisitoare... In acel post spuneam despre faptul ca UE a ajuns sa se gandeasca la cum utilizatorii isi pot folosi telefonul mobil ca un jurnal ecologic. Jurnalul tinut de un program instalat pe mobil inregistreaza, de exemplu, timpul petrecut la volan sau in fata televizorului si calculeaza emisiile poluante determinate de aceste activitati. Ideea e buna desi nu poate balansa risipa de energie angrenata in razboaiele stupide sau de combinatele energofage. Nu vreau sa compar ideea UE cu situatia din Romania unde nici in ziua de azi nu exista un program social simplu, global si unitar pentru colectarea deseurilor pe categorii plastic, hartie, sticla, metal..Chiar daca doar unii dintre noi ar respecta si ar urma acest program, tot ar insemna ceva. O idee simpla poate rasturna muntii. Daca privesti dintr-o anumita perspectiva, efortul de a recicla nu trebuie sa fie o o povara, o sarcina ci un joc, o modalitate de a te distra, un comportament normal intrat in rutina. Filmuletul facut de mine a placut si chiar am castigat cu el un concurs intern. Le multumesc pentru premiu, precum si celor care m-au felicitat si le-as multumi inca o data daca ar incerca sa se distreze in fiecare zi aruncand la cosul special amenajat hartia sau sticla de plastic goala. Poate, cu mai mult curaj si determinare ati putea participa activ si la programele in care se colecteaza deseurile electronice . In final ar fi bine daca v-ati decide sa va despartiti si de monitorul sau mobilul vechi de care v-ati plictisit si pe care nu le mai folositi....

Tuesday, August 19, 2008

Deutsche Welle in portalul i-mode de la Cosmote


Cosmote România a încheiat un parteneriat cu agenţia internaţională Deutsche Welle, prin intermediul căruia ştirile oferite de acesta sunt disponibile pentru telefonul mobil in portalul i-mode . Deutsche Welle poate fi accesat în mod gratuit în secţiunea “Ştiri şi Vreme” a serviciului i-mode oferit de Cosmote.

Cu Deutsche Welle , userii din Romania vor avea acces direct la continutul mobil al faimoasei agentii internationale de limba germana , incluzand topul celor mai fierbinti stiri precum si comentarii pertinente referitoare la viata economica si politica din Romania si din lume.

Tot în sectiunea Stiri si Vreme mai sunt incluse şi alte rubrici dedicate noutăţilor interne şi internaţionale, ale căror furnizori sunt agenţii importante precum Mediafax, Realitatea, Rompres şi Euronews.

Utilizatorii portalului au de asemenea acces la informatii sportive furnizate de GSP,Eurosport, Mediafax si Realitatea in sectiunea Sport.

Portofoliul Deutsche Welle include canalele DW-RADIO şi DW-TV, precum şi portalul multimedia DW-WORLD.DE, disponibil în 30 de limbi. Deutsche Welle furnizează ştiri în timp real şi materiale de sinteză, având surse de informare în toată lumea, prezentate într-o perspectivă europeană.

Wednesday, August 13, 2008

Vodafone Soundbites pe mobil...


De curand Vodafone a lansat o noua oferta de multimedia si content printr-o platforma pentru telefonul mobil si Tv impreuna cu MTV. Proiectul vine la nivel global si include si Romania in oferta sa. Nu stim cu cine au incheiat dealul avand in vedere ca Postul de televiziune muzical MTV Romania a fost achizitionat de compania Pro TV, parte a trustului MediaPro . CNA a aprobat in iarna lui 2007 cedarea licentei audiovizuale a postului de la compania Music Television System la Pro TV, companie detinuta de grupul CME.
Vodafone Soundbites va fi disponibil pe TV prin intermediul websiteului (www.mtv-vodafonesoundbites.com) si pe telefonul mobil prin (wap.mtv-vodafonesoundbites.com), sub forma unei serii de 21 de episoade cu durata de 3 minute, de la inceputul lunii august. Websiteul si serviciul mobil vor include si date suplimentare, precum editoriale si altele.
Vodafone Soundbites include interviuri cu artisti internationali de la petreceri sau festivaluri, descrierea primei aparitii in fata publicului si ritualuri ale artistilor inainte de aparitia lor pe scenenele din intreaga lume. http://wap.mtv-vodafonesoundbites.com/ro

Poti urmari show-ul oricând, poti afla informaţii despre trupele preferate şi poti sa-ti spui părerea despre ghidurile oraşelor cu recomandări despre cele mai tari locuri de desfăşurare a evenimentelor muzicale, despre cele mai tari cluburi şi baruri din Europa.
Vodafone Soundbites va fi disponibil in 7 limbi pe MTV Germania, Ungaria, Olanda, Portugalia, Romania, Spania, Turcia, UK si Irlanda, Australia, Noua Zeelanda si pe MTV European, ce acopera 16 tari. Vodafone Soundbites este sustinut de un spot promotional creat de MTV, ce instiinteaza fanii despre fiecare premiera a fiecarui clip. Fiecare clip va fi difuzat de 4 ori pe TV, pe toate teritoriile.
Vodafone si MTV si-au unit fortele, de curand, prin lansarea unui profil interactiv online, gazduit de MySpace, „Vodafone Music Reporter”, oferindu-le fanilor sansa de a deveni un reporter MTV intr-un episod Vodafone Soundbites.

Tuesday, August 12, 2008

Carte de telefoane mobile - temporara sau atemporala ?



Orange a lansat, in colaborare cu grupul francez Bic, cunoscut producator de stilouri, brichete si aparate de ras, un telefon mobil pregatit pentru imediata utilizare. Telefonul Bic, pus in vanzare la chioscurile de pe strada, in librarii sau supermarket, are un pret de 49 de euro, o baterie deja incarcata, o cartela SIM inclusa si 60 de minute de convorbire. Fabricat de Alcatel, aparatul ofera numai functiile de baza ale unui telefon mobil. Oferta mi se pare destul de interesanta si are un target precis. In afara de faptul ca e adresata lenesilor care n-au chef sa introduca un sim nou ( foarte ieftin de altfel) intr-un telefon , a fost facuta pentru a vinde un apartament sau o masina fara a fi deranjat pe numarul principal.

Pe de alta parte Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiilor (ANRCTI) tot anunta ca intentioneaza sa lanseze un registru al abonatilor companiilor de telefonie mobila care va contine numerele de telefon si date de identificare ale acestora. Aceasta baza de date va fi asemanatoare cu cea intocmita de Romtelecom pentru abonatii sai de telefonie fixa. Ideea se vehiculeaza de ceva timp insa mai trebuie sa treaca vreo 10 ani pana sa fie pusa in practica avand in vedere cum se misca lucrurile pe la noi.

Apropos de aceste 2 stiri. Oare simurile cumparate cu numar temporar vor fi inscrise in aceasta Carte Mobila de Telefoane? . Normal ca intrebarea pusa este retorica si ironica.

Mai bine ar face ceva pentru a pune in comun si ar reglementa construirea unei baze de date interogabile online in care operatorii sa-si declare numerele scurte ( voce sau sms cu valoare adaugata) , tarifele si companiile care le opereaza pentru ca aceste liste sa fie accesibile pentru utilizatori, ceilalti operatori, dar mai ales pentru content provideri si furnizorii de servicii mobile.

Monday, August 04, 2008

Kilo, Mega, Giga, Tera, Peta, Exa, Yetta...si viata eterna...


Am gasit un articol interesant care m-a ajutat sa imi fac o imagine asupra a ceea ce e posibil sa se intample in viitor in fluxul informatiilor datorita noilor capacitati de stocare si a noilor tehnologii aparute.

In 2015 cercetatorii de la Discovery Institute estimau pentru piaţa americană un trafic de 50 de ori mai mare decât cel din 2007. Stuctura acestui trafic ar fi preponderent formată din: apeluri video, P2P/file sharing, cloud computing şi back-up online, jocuri online, IPTV etc.

• P2P file sharing - 100 exabytes;
• video calling şi virtual windows - 400 exabytes;
• “cloud” computing şi remote backup - 50 exabytes;
• Internet video, gaming, lumi virtuale - 200 exabytes;
• “IPTV” - 100 exabytes (posibil mai mult);
• business IP traffic -100 exabytes;
• alte aplicaţii (telefonie, Web, e-mail, imagini, muzică) - 50 exabytes.

în anul 2012, serviciile de VoD, IPTV, video peer-to-peer (P2P) şi video pe Internet vor avea alocate 90 de procente din traficul IP.

•În anul 2012, traficul IP global va atinge un volum lunar de 44 de exabyte
(comparativ cu mai puţin de 7 exabyte în anul 2007).
•Prin comparaţie, în anul 2002 traficul IP global a fost de 5 exabyte, ceea ce înseamnă că, în anul 2012, volumul acestui trafic va fi de 100 de ori mai mare.
•În luna decembrie a anului 2012, volumul lunar al traficului IP global va fi cu 11 exabyte mai mare decât cel din luna decembrie a anului 2011, adică o creştere anuală care va depăşi creşterea volumului traficului în perioada 2000-2008.
•În perioada 2008-2012, traficul mobil de date se va dubla anual.

Viata eterna va deveni posibila catre jumatatea secolului al XXI-lea, gratie computerelor, care vor fi capabile sa stocheze continutul creierului uman. " Este realist sa ne asteptam ca in apropierea anului 2050 sa fim capabili sa stocam continutul unui creier intr-un calculator si astfel, moartea nu va mai fi o problema '', a prezis lan Pearson, directorul unitatii de futurologie de la " British Telecom ''
Asa ca puneti bani deoparte pentru un upgrade al creierului dvs. Daca nu vreti bineinteles sa faceti share online cu ceilalti pe serviciul pe care proabil il vor lansa atunci cei de la Google....E posibil ca amintirile, cunostintele, personalitatea, bucuriile, sentimentele si trairile dvs sa nu va mai apartina exclusiv ci sa fie impartasite cu o comunitate mai mare...

Kilo= 10 la puterea a 3-a
Mega= 10 la puterea a 6-a
Giga =10 la puterea a 9-a
Tera = 10 la puterea 12
Peta= 10 la puterea 15
Exa= 10 la puterea 18
Yetta= 10 la puteraa 21

Friday, July 25, 2008

Gestionarea si plata locurilor de parcare prin sms

Daca acum ceva vreme ne minunam cum poti sa-ti deschizi masina cu ajutorul telefonului iata ca acum, din Business Magazin aflam ca in San Francisco se va experimenta un sistem in care soferii pot urmari pe ecranul mobilului informatii despre locurile de parcare cu plata disponibile intr-o anumita zona. Astfel vor fi inregistrate aproximativ 6.000 din cele 24.000 de locuri de parcare cu plata din oras iar informatiile vor fi furnizate prin intermediul unei retele wireless la care sunt conectati senzori instalati in parcari. Sistemul anunta proprietarii ca este timpul sa elibereze locul de parcare sau sa plateasca pentru timpul suplimentar, intrucat expira perioada pentru care au platit parcarea.
In acest fel, autoritatile spera sa rezolve problema parcarilor fara sa fie nevoite sa introduca taxe de parcare restrictive, cum se intampla in Londra sau Singapore, metoda care ar putea descuraja soferii sa parcheze in zonele centrale ale orasului.
Acum ceva vreme ...adica prin anul 2006 ,Realitatea anunta cu mare pompa ca incepe EPOCA SMS-ULUI iar clujenii vor plati parcarea prin SMS.
Primarul Boc se lauda ca va termina cu fisele pentru parcare sau cu timpul pierdut în cautarea unui automat de tichete. Clujul va fi primul oras din România în care soferii vor putea sa-si plateasca parcarea prin telefonul mobil.
Emil Boc- primar Cluj-Napoca : Sistemul va functiona în felul urmator: Daca vrei sa parchezi masina, trimiti prin SMS numarul masinii si numarul de minute pentru care doresti parcare, iar pe parcare exista un dispozitiv electronic care contorizeaza.
Plata se face prin factura telefonica, în parteneriat cu firmele de telefonie mobila. Daca doresti sa prelungesti timpul de parcare, nu trebuie decât sa trimiti înca un SMS. Ideea platii parcarii prin SMS a venit de la austrieci care folosesc, deja, acest sistem.
Nu stim cum a mers acest sistem in Cluj, fiindca n-am ajuns pe acolo, insa acum in 2008, devreme ce nu am mai auzit prea mare lucru despre acest sistem revolutionar....

In Timisoara exista un astfel de sistem si pare foarte bine pus la punct.
O alternativa moderna la sistemul de parcare TelPark este acum in Timisoara. Pentru a vă înregistra în sistemul TPark este suficient să trimiteţi un SMS la numărul de telefon 1202 de forma: tpark Popescu Ion, TM01ABC, Aleea Cristalului 14 Ap.89. Tariful pentru 1202 este de 0.10 euro + TVA. Au chiar si un film de prezentare. TPark iti permite sa folosesti telefonul mobil pentru a plati parcarea la minut* in Timisoara. INFO: 0256497025 sau contact@tpark.ro

In Bucuresti, nici vorba de asa ceva. Poate domnul Oprescu dupa ce a desfiintat parcarile Dalli va veni sa anunte cu surle si trambite implementarea unor solutii gen San Francisco...

Thursday, July 24, 2008

Pas cu pas prin lumea filmului....mobil.



Se pare ca urmatorul pas pentru piata de filme este acela de a se muta mai intai pe internet si apoi pe mobil . Toate filmele in format dvd se apropie cu pasi repezi de sfarsitul carierei lor. Utilizatorii le pot cumpara sau inchiria de pe internet pe calculatorul de acasa sau mai incolo pe mobil-ul pe care il pot conecta la plasma sau la LCD.

De exemplu Apple a anuntat ca a ajuns la un acord cu principalii producatori de filme, cum ar fi pentru a pune in vanzare filme in format digital prin iTunes in aceeasi zi cu lansarea acestora pe DVD. Pana acum utilizatorii trebuiau sa astepte cel putin cateva saptamani de la lansarea filmului pe DVD pana cand il puteau achizitiona pe acesta si online. Insa, in general, oferta de cumparare de filme online era limitata la un numar redus de titluri, iar acestea erau de obicei titluri mai vechi. Aceasta miscare este suficient de indrazneata pentru a pune destula presiune pe ceilalti competitori, Amazon si Xbox Live, dar si pe retailerii de DVD-uri.

Faptul ca din noul acord fac parte jucatorii majori din industrie, precum 20th Century Fox, Walt Disney Studios, Warner Bros., Paramount Pictures, Universal Studios Home Entertainment, Sony Pictures Entertainment, Lionsgate, Image Entertainment si First Look Studios, reprezinta un pas si un semnal important pentru aceasta industrie

La randul sau Google face pasi in lumea virtuala a clipurilor vide anuntand semnarea unui contract cu creatorul serialului de animatie "Family Guy", Seth MacFarlane, acesta urmand sa realizeze mai multe filmulete care vor fi distribuite numai pe internet.
Serialul animat "Family Guy" povesteste intamplarile de zi cu zi ale unei familii tipic americane, fiind considerat ceva mai mult decat un simplu sitcom. Pe net, el nu numai ca va cuprinde in timpul unui episod mai multe reclame, dar va fi promovat prin sistemul AdSense

In prezent, telefoanele mobile sunt mai des intalnite decat calculatoarele. Numarul utilizatorilor din intreaga lume este estimat la 3 miliarde. De asemenea, si retelele de telefonie mobila sunt raspandite, majoritatea populatiei fiind acoperita de acestea . Asa ca si gigantul Microsoft isi indreapta atentia catre telefoanele mobile ieftine, ca parte a strategiei sale de a raspandi tehnologia de informare in randul oamenilor din tarile in curs de dezvoltare. Ideea este aceea de a conecta un smartphone low-end sau mid-end, care se bazeaza pe sistemele de operare Windows Mobile, la un televizor prin intermediul unei statii de incarcare. In acest mod, datele de pe telefon vor fi afisate pe ecranul TV. "Aceasta modalitate este mult mai ieftina decat sa cumperi un calculator separat", a adaugat el.

De asemenea cardurile de memorie miniSD, destinate mobilelor, ar putea sa nu mai prinda atat de bine la public daca vor veni "goale" – adica fara aplicatii gratuite deja instalate sau continut multimedia. Pentru a tine pasul cu cerintele consumatorilor, ele trebuie sa inglobeze continut, fie ca este vorba de software, fie ca sunt melodii mp3 , videoclipuri sau filme"

Wednesday, July 16, 2008

Predici prin sms

Ceva timp in urma radeam de situatia rugaciunilor pe mobil. Iata ca, aflat in vizita in Australia, Papa Benedict al XIV-lea a transmis mai multe mii de mesaje enoriasilor care participa la zilele mondiale ale tineretului.In mesajul trimis tinerilor enoriasi, Benedict a incercat sa reproduca limbajul SMS-urilor "Young friend, God and his people expect much from u because u have within u the Fathers supreme gift: the Spirit of Jesus". (Tinere prieten, Dumnezeu si poporul sau asteapta multe de la tine, deoarece tu ai in tine darul suprem al Tatalui: Spiritul lui Isus).

Tuesday, July 08, 2008

Mai asteptati I-phone? De Philips va mai aduceti aminte?

Readius, e-book-ul revolutionar al Philips, va fi lansat in Anglia, Germania si Italia in aceasta toamna, iar in Statele Unite va aparea cel mai probabil la inceputul anului viitor.. Aparatul este destinat citirii de carti, e-mailuri, ziare sau reviste si este de marimea si forma unui telefon mobil, dar atunci cand il deschizi, se desfasoara un ecran cu diagonala de 5 inch, asemanator cu un display LCD. Poate fi folosit si ca telefon mobil introducand un sim, are posibilitatea extinderii de memorie si functioneaza si in Gsm si in banda 3G . Pretul aparatului este estimat in jur de 400 de dolari

">

Monday, June 30, 2008

Vodafone si Mobile Advertising-ul

La nici cateva zile dupa postul cu modelul advertising based iata ca Vodafone iese in piata cu o oferta concreta si coerenta. E un inceput si Vodafone nu se dezminte cu pioneratul. Lanseaza concepte noi insa s-ar putea ca pe parcurs sa fie depasiti de Orange si in acest domeniu. Operatorul Orange a mai incercat modelul de business bazat pe advertising insa din cauza ca nu a convins l-a lasat momentan in planul 2. E adevarat ca nu l-a lansat cu atata convingere ca Vodafone insa cu siguranta ca nu l-au abandonat si il vor relua in forta, asa ca trebuie sa ne asteptam la o lupta aprinsa. Cosmote accelereaza pe jocuri si premii in bani, masini si case, Zapp-ul a iesit si el pe tv cu o oferta noua la Fixtel. In timp ce Orange isi trage sufletul dupa EURO 2008, Vodafone sapa transee pentru o batalie de lunga durata.

Vodafone Romania pregateste lansarea in toamna acestui an a unui pachet complet de servicii de publicitate pe telefonul mobil, partenerii exclusivi fiind agentiile de vanzari de media Arbomedia si Splendid Media Interactive.

Reclamele prin intermediul notificarilor precum si prin SMS-uri sunt servicii disponibile deja, urmand ca cele prin MMS-uri si prin portalul wap Vodafone live! sa fie disponibile din vara, respectiv toamna acestui an. Serviciile vor fi insotite de recompense si se vor adresa doar celor interesati. Vodafone este prima si singura companie din Romania amendata pana acum pentru mesaje comerciale nesolicitate pe mobil.

Canalele mobile vizate pentru reclame sunt: notificarile (in cazul clientilor prepayd, dupa o anumita notificare de reincarcare sau schimbare a unui serviciu va aparea si o reclama), bannere in portalul Vodafone live! (bannerele vor fi adaptate diferitelor modele de telefoane), mesaje sponsorizate (mesaje publicitare care au ca recompensa SMS-uri gratuite), campanii de SMS-uri si MMS-uri, SMS-uri prin intermediul unui portal special (www.youthsms.ro, adresat tinerilor si studentilor. In timpul trimiterii de mesaje scrise, utilizatorii vor fi expusi reclamelor).

Pe langa canalele de transmitere mobile, transmiterea de reclame se va mai putea face si prin postarea de bannere pe site-ului operatorului de telefonie.

"In momentul de fata, sunt disponibile serviciile de prepaid notification si cele de push SMS, urmand ca serviciile de push MMS sa fie disponibile in vara asta. De asemenea, partea de WAP va fi disponibila din toamna. Vom avea un alt eveniment in septembrie in care vom avea pachetul complet si o sa disecam si mai mult aceste oferte. Am vrut doar sa aratam ce pregatim", a declarat Horatiu Dimulescu, manager mobile advertising Vodafone Romania

Thursday, June 26, 2008

Advertising based model.

In ZF o stire ne aduce in prim plan un model de business care va prinde prin multe domenii peste ceva ani. Sa fii platit sa consumi reclama...Cartea “ Funky Business” a celor doi academicieni nonconformisti Kjell Nordstrom si Jonas Ridderstrale prinde viata. Operatorii care nu vor avea o relatie stransa , aproape simbiotica cu agentiile de publicitate si de media, probabil vor ramane mult in urma. Modelul functioneaza atat pe voce cat si pe date si va fi adresat exact pe segmentul care accepta cel mai repede si mai usor inovatia si noile tendinte.

Primul operator telecom finantat din publicitate isi va lansa serviciile pe pietele din Germania, Spania si Belgia in decursul anului viitor, scrie presa internationala. Blyk ofera un numar de SMS-uri si apeluri ce pot fi efectuate gratuit, exclusiv pentru utilizatori care se incadreaza in categoria de varsta 16 - 24 de ani. In schimb ei trebuie sa accepte afisarea de reclame pe telefoanele mobile. Compania de origine finlandezo-britanica si-a lansat serviciile anul trecut in Anglia si intentioneaza sa patrunda si pe piata olandeza pana la sfarsitul acestui an.

Spania si Germania sunt printre cele mai mari piete de publicitate din Europa, iar cheltuielile pentru reclame per cap de locuitor in Belgia sunt printre cele mai ridicate din regiune, a precizat cofondatorul si presedintele Blyk, Pekka Ala-Pietila.

Ala Pietila, fost presedinte al celui mai mare producator de telefoane mobile, Nokia, a anuntat ca firma sa se afla in discutii avansate cu operatori in privinta inchirierii de retele pe noile piete.

In Marea Britanie, Blyk a incheiat contracte cu mai mult de 100 de mii de tineri prin care acestia sunt de acord sa primeasca pana la sase mesaje pe zi de la firme precum Adidas, L'Oreal sau Manchester United. Acestia dispun in cadrul intelegerii de un numar de 217 mesaje gratuite si 43 de minute de convorbiri gratuite pe luna.

Presedintele Blyk a mai mentionat ca acest tip de contracte vor fi oferite si pe pietele din Spania, Germania si Belgia. " Oferta este perceputa de majoritatea utilizatorilor ca fiind foarte atractiva, iar ca dovada este faptul ca am atins 100 de mii de clienti cu sase luni inainte de planuri", a adaugat Ala-Pietila.

Oficialii companiei din Helsinki, Finlanda, au declarat ca aceste campanii publicitare au generat rate medii de raspuns de 29 la suta comparativ cu ratele normale de raspuns din advertisingul de tip traditional ce se incadreaza in jurul a doar cateva puncte procentuale.

"Comunicarea tinerilor intre 16 si 24 de ani se bazeaza in primul rand pe SMS-uri, iar acest lucru reprezinta un foarte bun canal de reclame", a adaugat Ala-Pietila.

Potrivit unor studii, reclamele prin intermediul telefoniei mobile vor genera venituri de pana la 24 de miliarde de dolari.

Tuesday, June 10, 2008

EURO 2008 se vede si pe telefoanele mobile.




Daca Euro 2008 baga in buzunarele producatorilor de bere, ale restaurantelor, agentiilor de turism si ale vanzatorilor de suveniruri sute de mii de euro, iata ca si lumea mobila intra in ritmul fotbalului.

In Orange World, operatorul portocaliu ( nu prea ne mai place culoarea dupa ce le-a facut Olanda italienilor aseara) poti sa urmăresti videoclipuri cu meciurile din UEFA EURO 2008, să afli cât mai multe despre echipe, scoruri şi clasamente sau să ai parte de adevarate reprize de premii aratand ca esti un suporter adevarat. Intră în Orange World pe wap şi ai videoclipuri cu fazele importante imediat după ce au avut loc şi rezumatele tuturor meciurilor din competiţie.Activează gratuit alertele video în Orange World şi vei fi informat ori de cate ori sunt disponibile noi videoclipuri din meciurile echipei favorite. Dacă vrei să primesti alertele prin SMS, vei fi anuntat de fiecare dată când scorul meciului care te interesează se modifică. Tariful este de 0,20 EUR + TVA/meci. În plus ai stiri, informaţii despre echipe, scoruri, clasamente şi poţi descărca wallpapere, tonuri de apel şi jocul oficial al competitiei. Descarcă jocul UEFA EURO 2008TM până la 30 iunie 2008 şi poţi câştiga mingi si tricouri oficiale ale competiţiei. Trimite un mesaj scris gratuit cu textul fotbal la 344 şi vei primi pe telefon o pagina wap din Orange World de unde poţi cumpăra jocul la pretul de 2,5 EUR + TVA. Cunoştintele despre fotbal îţi pot aduce premii atractive daca suni la 311 in reteaua Orange.

în Vodafone live!. Găseşti ştiri, scoruri live, ştiri si videoclipuri cu golurile înscrise în Uefa Champions League, tonuri reale şi polifonice, wallpapere şi jocuri UEFA. Portalul are informatie si de la Euro 2008 prin furnizorii de continut Mediafax si Realitatea. Sa nu uitam ca Vodafone il are in spate ca promotor de imagine pe marele Hagi !

Clientilor operatorului Cosmote pasionati de fotbal si care vor sa fie la curent si in metrou si la serviciu cu ultimele stiri si informatii le recomandam sa acceseze in portalul i-mode paginile celor de la Mediafax, Realitatea Sport, Gazeta Sporturilor si Rompres

Cei de la M Fun iti ofera aplicatia Mobile Fotbal si vei fi la curent cu toate meciurile din Liga 1 (Romania), Seria A (Italia), Primera Divison (Spania), Premier League (Anglia) si Bundesliga I (Germania).
Desi campionatele sunt in pauza in acest moment, Mobile Fotbal ofera informatii complete despre meciurile din cele mai importante campionate europene. Ai scoruri live, informatii despre cine si cand a a marcat, cine si ce cartonase a luat, clasamentele competitiilor, programarea etapelor viitoare si clasamentul golgeterilor.
In plus iti livreaza stiri sportive fierbinti in fiecare zi, direct pe telefonul tau mobil. Nu uita sa verifici sectiunea Concurs unde ti-au pregatit suprize pe toata durata campionatelor: echipament sportiv, bilete si alte premii atractive. In plus, partenerul si sponsorul oficial al echipei nationale Bergenbier te invita la meci in Sport Pub-urile din orasul tau

Nu ramane decat sa va uram vizionare placuta si Hai Romania fiindca italienii raniti vor juca pe viata si pe moarte cu noi iar trupa lui Banel, Mutu , Chivu si Rat trebuie sa puna de data asta osul la treaba ca sa ne faca cu adevarat fericiti !
Oleee Oleee.. haide haide Mutuuleee....

Thursday, May 29, 2008

Telefoanele mobile si campania electorala

Anul acesta inca nu am primit mesaje pe telefon care sa ma ajute sa aleg din 'pleiada' de candidati. Campania a fost si devine din ce in ce mai originala , alegatorii primind de la pungi cu caiete, brichete, pixuri, sepci , tricouri, becuri, chibrite,ochelari sau consultatii gratuite la doctori pana la bannere de agatat pe balcon pe care oamenii le pot folosi pe post de fete de masa dupa ce se incheie campania. In afara de celebra cina cea de taina pentru alegatori, de supercelebra campanie virala cu dl Vasile Laba, iata ca au aparut si cainii vagabonzi pe post de agenti electorali imbracati in rosu si inscriptionati de un candidat ingenios.
Totusi primarul care este , sfatuit de consilierii de campanie au dat oamenilor ceea ce au nevoie.
Vanghelie a împărţit în sectorul 5 telefoane mobile pentru alegători, inscripţionate cu numărul său personal de telefon şi cu mesajul “sunaţi-l pe Vanghelie”.
Locuitorii sectorului 5 au primit, marţi seară, din partea unor echipe de activişti PSD, telefoane mobile şi cartele pre-plătite încărcate cu patru euro, pe cutiile aparatelor fiind scris numărul de telefon al actualului primar de sector, Marian Vanghelie, candidat pentru un nou mandat.
Numărul de telefon al primarului Vanghelie - 0724.500.300 - este scris pe cutia pachetului ce conţine telefonul, cartela, încărcătorul şi certificatul de garanţie. Abţibildul pe care este scris numărul primarului Vanghelie conţine şi mesajul "Sunaţi-l pe Vanghelie". Telefonul este un model Vodafone 125, culoarea rosie fiind comuna atat celor de la Vodafone cat si celor de la PSD. Pachetul conţinând un aparat asemănător acestuia - Vodafone 225 - cu bateria şi încărcătorul aferente, şi cartela SIM preplătită cu credit de patru euro costă 119 lei, conform site-ului companiei de telefonie Vodafone, titularul licenţei de vânzare pentru acest model de telefon. Cadourile împărţite în numele lui Vanghelie au ajuns şi la locuitorii altor blocuri din aceeaşi zonă.Contactat de Cotidianul, Marian Vanghelie a declarat că “telefoanele sunt fără valoare”. “Sunt telefoane de 4 euro, cât un tricou. Nu e valoare, ce valoare să fie asta, dacă e la preţul unui tricou? Le-am dat telefoane la oameni ca să mă sune, să ţină legătura cu primarul. E şi numărul meu acolo, dacă vreţi vă trimit şi dumneavoastră unu la redacţie”, a spus liderul PSD Bucureşti. Întrebat câte telefoane a comandat, el a spus că nu ştie sigur, “în jur de 1.000”.

Thursday, May 22, 2008

Spamm-urile pe mobil si lansarile comerciale

Iata ca Vodafone a fost amendata cu 1.000 lei pentru savarsirea contraventiei de prelucrare nelegala de date personale, si cu 5.000 lei pentru savarsirea contraventiei prevazute de art. 13 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice. Devine astfel prima si singura companie amendata pentru spam pe mobil pana in prezent. Oficialii Vodafone sustin ca a fost vorba de o campanie de marketing si o eroare de sistem si ca, de atunci, nu au mai existat alte cazuri. Reamintesc faptul ca Vodafone Romania a mai fost amendata anul trecut cu 6.000 lei pentru transmiterea de mesaje comerciale nesolicitate pe telefonul mobil.

Mie personal mi se pare ca aceasta stire aparuta in media romaneasca cu mare tam-tam, in loc sa stirbeasca imaginea companiei, intareste ideea ca Vodafone e prima care a lansat telefonia in Romania, ca a lansat prima 3G-ul , ca a fost prima care a facut spamm...bla bla bla..Ba mai mult... la amenzile pe care le-a luat ( 1000 lei si 5000 lei ) pe care si le ia orice butic de la colt ca n-a maturat in fata vitrinei , mi se pare ca aceasta iesire e una de bun augur pentru ei mai ales ca motoarele de cautare indexeaza stirile si ies mereu in fata ca uleiul pe apa..Ca sa merg mai departe cu ideea ,aceasta stire mi se pare un semnal bun in piata pentru a convinge companiile si partenerii ca spamm-ul sms e cea mai buna, mai ieftina, mai targetata, mai moderna mai rapida metoda de promovare a unui produs sau serviciu..

Si ca sa fac o comparatie, se apropie lansarea prin sms a albumului "Vama" . Trupa Vama lanseaza, pe 22 mai, albumul “Vama”, un album cu 11 piese. Pe 22 mai, "Vama" va fi lansat prin sms, in prima actiune de acest gen din Romania. Contra sumei de 4 euro + TVA, fanii pot trimite un sms cu "VAMA", primind, in schimbul acestuia, un cod. Introducand codul pe site-ul oficial al trupei, www.vamamusic.ro, fanii vor putea descarca albumul. In perioada 22-29 mai, albumul va putea fi downloadat atat in format mp3, cat si wav. Lansarea prin sms va fi urmata, pe 6 iunie, de un show de promovare care va avea loc la Arenele Romane, de la ora 20.30.

Si daca pentru acest acest eventual spamm as vrea sa spun//" NU am chef aaazii" .. credeti ca ma aude cineva?

Wednesday, May 07, 2008

Vodafone a lansat serviciul de Internet pe mobil.

Vodafone Romania a lansat serviciul Vodafone Internet pe mobil care ofera clientilor acces mai usor si mai rapid la Internet, de pe telefonul mobil, precum si continut imbogatit, potrivit unui comunicat de presa al operatorului. Accesul pe Internet de pe telefon se face gratie portalului Vodafone live!, care are un nou design si include acum link-uri directe catre peste 40 de site-uri locale si internationale. Pentru acest serviciu, clientii pot opta pentru un abonament lunar de 4 euro, ori pentru o taxa de acces de 0,20 euro pe sesiune de conectare.“Odata cu intrarea comunicatiilor mobile in era 2.0, convergenta serviciilor a devenit o realitate pe care portofoliul nostru trebuia sa o reflecte intr-un mod cat mai apropiat de nevoile utilizatorilor. Vodafone Internet pe mobil revolutioneaza modul de utilizare a telefonului mobil, aducand o noua experienta a Internetului, similara cu cea oferita de computer", a declarat Karsten Wildberger, Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.Prin noul serviciu, clientii Vodafone au acces, direct din portalul Vodafone live!, la Yahoo messenger si E-mail, la Google.com, precum si la mai multe comunitati online, inclusiv din Romania. De asemenea, noua oferta cuprinde o serie de site-uri de stiri si informatii adaptate pentru telefonul mobil, unul dintre cele mai populare site-uri locale de recrutare, ghiduri turistice si rezervari de bilete, divertisment si timp liber, bloguri, precum si o mare varietate de site-uri de pe care utilizatorii pot descarca si achizitiona jocuri, filme si continut pentru mobil. Potrivit informatiilor companiei, serviciul este disponibil atat abonatilor cat si utilizatorilor de servicii preplatite, putandu-se opta fie pentru un abonament lunar de 4 euro, fie pentru o taxa de acces de 0,20 Euro pe sesiune de conectare. Abonamentul lunar permite navigare gratuita nelimitata in Vodafone live! si trafic gratuit pe oricare alte site-uri Internet, in limita a 500 MB. Dupa depasirea acestui prag, clientul plateste 0,4 euro/MB (fara TVA). Tarifarea pentru fiecare conectare permite accesarea oricarui site, inclusiv a portalului Vodafone live!. Traficul in Vodafone live! este gratuit, iar traficul realizat pe alte site-uri, in afara portalului, se taxeaza cu 0,40 euro/ MB (fara TVA). Potrivit oficialilor operatorului, Vodafone Internet pe mobil este disponibil pe orice telefon compatibil Vodafone live! si pe toate modelele de telefoane care includ in meniu functia de browser Internet.

Tuesday, May 06, 2008

Orange World -tendinte.

Piata serviciilor de continut mobil are un potential de crestere foarte important, oficialii OrangeRomania fiind de parere ca in viitorul apropiat vor aparea noi modele de business, precum publicitate pe mobil sau productia de continut generat chiar de utilizatori.
In urmatoarea perioada ne vom concentra asupra diversificarii continutului mobil prin lansare de noi servicii, precum serviciile de continut mobil generat de utilizatori, precum si extinderea celor existente - muzica, sportul sau transmisiunile TV. Oficialii Orange sunt de parere ca serviciile de continut mobil au un rol important in fidelizarea clientilor deja existenti, dar contribuie si la cresterea veniturilor operatorilor. "Continutul mobil generat de utilizatori contribuie la crearea de comunitati mobile si este in acelasi timp un instrument eficient de diseminarea a informatiilor", a mai spus Comanescu. Aceasta a precizat ca in prezent, din totalul clientilor Orange Romani care detin telefoane compatibile, 95% au pachete de date activate. Dintre acestia, in luna martie a lui 2008, 27% au utilizat serviciile Internet si wap, au precizat oficialii Orange Romania."Numarul utilizatorilor care acceseaza internetul de pe telefonul mobil a crescut de la an la an, fapt care a determinat si cresterea veniturilor din utilizarea serviciilor de continut mobil din Orange World. Aceasta evolutie se datoreaza campaniilor legate de extinderea cataloagelor de continut, dar si adoptarii de catre clienti a serviciilor de date, in special prin activarea pachetelor cu acces nelimitat la Orange World sau la paginile wap in general (pachetele Orange World Unlimited si Wap Unlimited)", a mai spus Comanescu. Aceasta a precizat ca "ritmul din ce in ce mai rapid de viata si familiarizarea consumatorilor cu mijloacele moderne de comunicatii sunt cei mai importanti factori care influenteaza decizia clientilor de a folosi Internetul pe mobil".Oficialii Orange Romania au precizat ca vor lansa in viitorul apropiat servicii precum Music Store cu interfete wap si web, un prim pas in aceasta directie fiind realizat de companie prin lansarea Share Box, un serviciu de partajare a fotografiilor si videoclipurilor realizate cu telefonul mobil, care are atat interfata wap (in Orange World) cat si web, pe Sharebox.ro.Oficialii Orange au declarat ca in ultimii ani serviciile de acces mobil la Internet au fost folosite in special de tineri. In prezent insa, astfel de servicii sunt utilizate si de adulti de peste 35 de ani, atat femei cat si barbati, cu precadere din mediul urban.

Tuesday, April 29, 2008

Ultima generatie de handsfree 4.0 (fara bluetooth)

Daca vreti ca acest handsfree sa functioneze si cu bluetooth, colorati-va dintii cu cerneala albastra !


Pe mobile Google va afisa reclame.

Google, cel mai mare motor de cautare din lume, va afisa reclame constand in logo-urile unor mari companii pe telefoanele mobile, imaginile urmand sa fie vizibile pentru utilizatorii care acceseaza un serviciu Google de terminale. Google a dezvoltat un model de reclame vizuale similare celor de pe calculatoare insa mult mai mici, pentru a incapea pe ecranul unui telefon mobil. Profitul generat de catre acestea se va baza pe sistemul plata per click, iar in momentul accesarii, telefoanele se vor conecta la pagini web special adaptate pentru a putea fi vizualizate de pe telefonul mobil. Pentru a evita aglomerarea ce poate fi cauzata de ecranele foarte mici, o singura reclama va fi postata per pagina."Pentru firme, reclamele postate pe telefoane mobile reprezinta o modalitate de promovare, iar din testele efectuate pana acum am observat ca un numar mare de utilizatori le-au accesat" Conform informatiilor puse la dispozitie de catre companie, publicitatea pe telefonul mobil este disponibila in 13 tari printre care Australia, Germania, Franta si Rusia.

telefonul mobil si alimentarea la statiile de carburant

SHELL OIL COMPANY a publicat un avertisment public
SHELL a constatat trei incidente în cursul carora telefoanele mobile auprovocat incendii la pompele de benzina din statiile de carburanti : În primul caz, telefonul era in portbagaj când soferul facea plinul;telefonul a sunat si incendiul care a urmat a distrus masina si pompa. În al doilea caz, o persoana a raspuns la telefon în timp ce facea plinul sia fost arsa grav la fata când vaporii de benzina s-au inflamat. În al treilea caz, o persoana a fost arsa grav la picior când vaporii debenzina s-au inflamat; telefonul, care era în buzunar, a început sa sune întimp ce facea plinul. Tineti minte:* Telefoanele mobile pot inflama benzina sau vaporii de benzina. * Telefoanele mobile care au un led care se aprinde când functioneaza saucând suna, pot emite suficienta energie ca sa produca o scânteie. Pe scurt, iata regulile pe care trebuie sa le respectati pentru totalasiguranta la statiile de benzina: 1) Opriti motorul.2) Nu fumati.3) Nu folositi telefonul mobil, lasati-l în interiorul masinii sauînchideti-l.4) Nu urcati în masina în timp ce faceti plinul. Bob Renkes de la Petroleum Equipment Institute a organizat o campanie alcarei scop este constientizarea « electricitatii statice» care este laorignea incendiilor din statiile de carburanti. Aceasta campanie a anchetat150 de cazuri. Rezultatele sunt surprinzatoare: 1) Printre cele 150 de cazuri, aproape toate sunt legate de femei.2) Aproape în toate cazurile, persoana s-a reîntors în masina în timp cealimentau la pompa. O data plinul efectuat, persoana a iesit din masinapentru a pune furtunul pompei la loc, datorita electricitatii statice s-adeclansat incendiul. 3) Majoritatea acestor persoane aveau încaltaminte cu talpa de cauciuc. 4) Majoritatea barbatilor nu se reîntorc niciodata în masina în timpulalimentarii. De aceea, foarte putini barbati sunt victime ale acestui tip deaccident. 5) NU TREBUIE NICIODATA SA FOLOSESTI TELEFONUL MOBIL IN TIMP CE FACI PLINUL.6) Vaporii de benzina sunt cei care declanseaza incendiul la contactul cuelectricitatea statica. 7) În 29 cazuri de incendiu, persoana s-a reîntors în masina, apoi a iesitsi a atins furtunul pompei de benzina în timpul alimentarii; marca simodelul masinii nu au nici o importanta. În unele cazuri, masina si statiade benzina au suferit daune majore si clientul a fost grav ranit. 8) 17 incendii au avut loc înainte, în timpul sau imediat ce busonulrezervorului de benzina a fost scos si persoana a început sa faca plinul. M. Renkes subliniaza ca este important ca NICIODATA sa nu te întorci înmasina în timp ce faci plinul. Daca trebuie NEAPARAT sa te întorci în masina în timp ce faci plinul,asigura-te când iesi din masina, ca închizi portiera si ca atingi O PARTEMETALICA A MASINII înainte de a scoate furtunul pompei de alimentare dinrezervorul de benzina. În acest mod simplu, corpul nu va mai contineelectricitate statica în momentul în care pui busonul rezervorului la loc. Petroleum Equipment Institute, împreuna cu alte organisme încearca saavertizeze publicul de acest pericol. Pentru mai multe informatii consultati http://www.pei.org. Clicati pe centrul ecranului în zona « StopStatic » (« Opriti electricitatea statica »). ATENTIE : PE POMPELE DE ALIMENTARE DIN STATIILE DE CARBURANTI ESTE MARCATINSEMNUL NU FOLOSTI TELEFONUL MOBIL IN TIMPUL ALIMENTARII (un desen cu untelefon barat) DAR NIMENI NU DA IMPORTANTA

10 unelte de inteligenta artificiala AI despre care poate nu stiati ca exista.

 Inteligenta artificiala (AI) revolutioneaza modul in care lucram si traim. Cu ajutorul uneltelor AI, afacerile pot automatiza sarcinile, im...