Oportunitatile create de substitutia telefonului fix cu cel mobil & serviciile de Internet broadband precum si publicitatea pe telefonul mobil reprezentand servicii integrate PC-mobil vor fi liniile de business pe care mizeaza in viitor Vodafone.
Compania se asteapta ca in trei-patru ani sa obtina pana la zece la suta din venituri din cele trei noi linii de business.
In primul semestru fiscal al acestui an, grupul Vodafone, a raportat venituri de 22,8 mld. euro- deci 10% din aceastea reprezinta o suma deloc neglijabila.
Obiectivul Vodafone este sa fie un funizor complet de solutii de comunicatii concentrate in principal in jurul telefoniei mobile, dar va utiliza orice tehnologie, fie ea Wi-Fi, WiMax, DSL sau VoIP pentru a le asigura clientilor un pachet complet de solutii.
Operatorul a lansat deja oferte integrate de servicii de Internet si telefonie mobila, dedicate atat zonei consumer cat si celei de business (Vodafone Home si Vodafone Office) pe mai multe piete din vest iar oficialii Vodafone au declarat ca aceasta tendinta va continua si pe alte piete unde operatorul este prezent.
Translate
-
Am gasit un articol interesant care m-a ajutat sa imi fac o imagine asupra a ceea ce e posibil sa se intample in viitor in fluxul informatii...
-
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...
-
Iata un articol din Evenimentul zile . Mobilul face si transferuri bancare Consuela Stegarescu De pe celular se pot consulta soldurile contu...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Introducing GPT-4o
Cu lansarea lui Chat GPT-4o OpenAI aduce o serie de îmbunătățiri semnificative în experiența conversațiilor cu inteligența artificială. Ace...
1 comment:
Magazine Online
In Romania numarul total al posesorilor de card este de 8,5 milioane, dintre care doar 600.000 sunt cumparatori online. Acestia au varste cuprinse intre 27 si 34 de ani, cu studii universitare sau in curs de desfasurare si sunt in mare parte angajati full-time cu salarii medii si mari.
Conform unui studiu al Underclick, o companie de consultanta pentru sectorul online, anul trecut au fost inregistrate 431 de magazine care ofereau clientilor posibilitatea de achizitie online ale produselor. Anul acesta, numarul magazinelor de plati online a atins 634, ceea ce inseamna ca in ultimul an a fost cate aproximativ un magazin online in fiecare zi.
In acest an, cele mai multe magazine virtuale ofereau accesorii pentru computere, conectica, jocuri pentru PC-uri si camere foto.
"Tendinta de anul viitor va fi catre zona de nisa, iar numarul magazinelor online va ajunge la aproximativ 1.000", a afirmat Claudiu Gamulescu, fondator al Underclick.
Post a Comment